تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی Truck Simulator 3D 2.0.1 – شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Simulator 3D 2.0.1 – شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Simulator 3D 2.0.1 - شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Truck Simulator 3D برای اندروید

| بازی شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Truck Simulator 3D 2.0.1 نام یک بازی جدید در سبک شبیه سازی رانندگی کامیون های سنگین است که شما می بایست در آن ، مهارت های کنترل و هدایت کامیون های بزرگ را در خود به چالش وادارید. آیا شما می توانید از پس تمامی کارهایی که به شما محول شده برآیید؟ داستان بازی Truck Simulator 3D در ایالات متحده امریکا رخ می دهد ، در این بازی تعداد 11 شهر بزرگ این کشور وجود دارند که شما میت وانید رانندگی لذت بخشی را در جاده ها و بزرگراه های آنان تجربه کنید. در این بازی شما می توانید کامیون مورد علاقه تان را از میان 8 کامیون بسیار زیبا انتخاب کنید و مأموریت های خود را با آنان به انجام برسانید.


دانلود بازی Turok برای PC
  • بازدید : (189)

دانلود بازی Turok برای PC

دانلود بازی Turok برای PC

 

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر

| بازی شکار دایناسور |

| نسخه HI2U |

 

Turok بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Night Dive Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Turok عنوانی محبوب و در عین حال بسیار قدیمی است که برای اولین بار در سال 1997 عرضه شد ، Turok بازگشته و اکنون هیچ دایناسوری در امنیت به سر نخواهد برد ! در واقع این بازی یک شبیه سازی از دنیایی 3 بعدی پر از تله ها ، اسلحه های مرگبار و شلیک گلوله ها به صورت هیجان انگیز است که در فضایی سراسر اکشن رخ می دهد.


دانلود SHAREit 3.5.28_ww – ارسال فایل با وایرلس برای اندروید

دانلود SHAREit 3.5.28_ww – ارسال فایل با وایرلس برای اندروید

دانلود SHAREit 3.5.6_ww - ارسال فایل با وایرلس برای اندروید

 

دانلود SHAREit برای اندروید 

نرم افزار  ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید

 

SHAREit 3.5.28_ww محبوب ترین و معتبر ترین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید می باشد که میتوانید حجم عظیمی از فایل های شما را در کمتر از چند ثانیه جابجا کند . این نرم افزار فوق العاده محصولی است از شرکت معروف Lenovo که یک کمپانی تولید تجهیزات دیجیتال است . SHAREit در رتبه بندی نرم افزار های مختلف در گوگل پلی رتبه ی عالی 4.5 از 5 را دریافت کرده و این خود نشان از بی رغیب بودن این نرم افزار قدرتمند می باشد .


دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 – بازی کلش اف کلنز برای اندروید
دسته بندی : موبایل,بازی اندروید,,
  • بازدید : (122)

دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 – بازی کلش اف کلنز برای اندروید

دانلود بازی Clash of Clans 8.67.3 - بازی کلش اف کلنز برای اندروید

 

دانلود بازی Clash of Clans – ورژن جدید کلش اف کلنز برای اندروید

| بازی آنلاین جنگ قبیله ها – بازی کلش اف کلنز برای اندروید |

| آپدیت جدید 28 آذر 94 |

 

Clash of Clans 8.67.8 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک و جنگی برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . قلعه خود را بسازید ، نیروهاتون رو تعلیم بدهید و با میلیون های بازیکن دیگر در سراسر جهان مبارزه کنید. در این بازی رایگان ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .


دانلود بازی Zombie Highway 2 1.4.0.3 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت
دسته بندی : موبایل,بازی اندروید,,
  • بازدید : (132)

دانلود بازی Zombie Highway 2 1.4.0.3 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Highway 2 1.2.1 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Highway 2 برای اندروید

| بازی بزرگراه زامبی ها |

| + نسخه پول بی نهایت |

 

Zombie Highway 2 1.4.0.3 بازی بزرگراه زامبی های این بار دست پر به میدان بازگشته است و در نسخه دوم بازی Zombie Highway شاهد گرافیک بسیار زیباتر و گیم پلی روان تری نیز هستیم. بازی دارای 10 نوع زامبی خواهد بود که نسبت به نسخه پیش 4 زامبی جدید اضافه شده اند. می توانید در اتومبیل خود از 17 سلاح مختلف استفاده کنید که البته سلاح این نسخه قابل ارتقا بوده و طراحی کاملا جدیدی را به خود دیده اند. چالش های جدیدی را در مراحل مختلف بازی مشاهده خواهید نمود.


دانلود PTE Patch 3.1 – پچ بازی PES 2016
دسته بندی : دانلود بازی,ورزشی,,
  • بازدید : (161)

دانلود PTE Patch 3.1 – پچ بازی PES 2016

دانلود PTE Patch 3.1 - پچ بازی PES 2016

 

دانلود پچ PTE Patch برای PES 2016

| پچ بازی PES 2016 به همراه نقل و انتقالات کامل |

| درخواستی کاربران |

 

PTE Patch 3.1 نام جدیدترین نسخه از پچ سری بازی های محبوب PES برای بازی PES 2016 است. عرضه بازی PES 2016 خبر بسیار خوشحال کننده ای برای طرفداران آن بود ، نسخه جدید این بازی با وجود بهینه سازی های اساسی در گیم پلی و بخش گرافیکی ، دارای نقطه ضعف هایی جزئی نیز بود که برای حل آن ها ، می بایست پچ های این بازی را به مرور زمان دریافت و نصب کنید. یکی از مهم ترین مشکلات پلیرها ، کامل نبودن نقل و انتقالات و مسائلی دیگر نظیر لیگ بوندس لیگا و گاهاً اشتباهاتی بود که در لوگوی تیم ها ، لباس های بازیکنان و… دیده میشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم یکی از رسمی ترین پچ های مشهور برای سری بازی های PES را این بار برای PES 2016 در اختیار شما قرار دهیم.


دانلود PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable – ساخت تصاویر پانوراما
دسته بندی : گرافیگ,,
  • بازدید : (126)

دانلود PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable – ساخت تصاویر پانوراما

دانلود PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable - ساخت تصاویر پانوراما

 

دانلود PanoramaStudio Pro

| نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما |

 

PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت تصاویر پانوراما و 360 درجه و کروی است. PanoramaStudio Pro یک روش کامل و حرفه ای شامل ابزارهایی برای طراحی تصاویر پانوراما است ، علاوه بر امکانات وسیع در زمینه ساخت عکس های پانوراما ، این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پانوراماهای مورد نظر خود را با چشم اندازی بسیار گسترده حتی در اندازه های گیگاپیکسل نیز ایجاد نمایید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و یوزر فرندلی ، به شما امکان پیش نمایش پانوراماهای طراحی شده را در نماهای 2 بعدی و 3 بعدی می دهد.


دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 – نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF
  • بازدید : (180)

دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 – نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF

دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF

 

دانلود Adobe Acrobat XI Pro

نرم افزار ویرایش فایل های PDF

 

Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 + Adobe Acrobat Pro DC 2015.009.20079 مطمئنا به عنوان پرطرفدارترین مبدل و ویرایشگر فایل PDF پی دی اف شناخته می شود, و دلیل آن هم استفاده از ابزار های هوشمند ویرایشی است که امکان مدیریت بر اسناد را راحت یکپارچه و طور کامل میدهد. از امکانات ادوب اکروبات پروفشنال اگر بخواهیم چیزی بگوییم تنها باید به طرح نمونه هایی از آن بسنده کنیم به عنوان مثال امکان ویرایش متن و تصاویر فایل های پی دی اف به صورت کاملا حرفه ای, تبدیل فایل های پی دی اف به پاور پوینت و دیگر فرمت های رایج, ایجاد و ساخت فایل های پی دی اف در قابل استاندارد و در قالب صفحات وب میتوان اشاره کرد.


برچسب ها : ,