تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود ScanPapyrus 15.16 – نرم افزار اسکن پاپیروس
  • بازدید : (97)

دانلود ScanPapyrus 15.16 – نرم افزار اسکن پاپیروس

دانلود ScanPapyrus 15.16 - نرم افزار اسکن پاپیروس

 

دانلود ScanPapyrus

| نرم افزار اسکن پاپیروس |

 

ScanPapyrus 15.16 نرم افزاری بسیار حرفه ای برای اسکن انواع اسناد ، جزوات دانشگاهی و کتاب ها است. اسکن پاپیروس ، ابزاری بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که با اسکنر سر و کار زیادی دارند ! به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی انواع اسناد ، مجلات و کتاب ها را اسکن و به فرمت های PDF, Microsoft Word, DjVu, JPEG, TIFF, PNG, BMP تبدیل کنید. شما می توانید اسکن پاپیروس را به گونه ای تنظیم کنید که پس از انجام یک فرآیند خاص ، اسکنر را ری استارت کند تا شما در این فاصله زمانی برگه ها را پشت و رو کرده و یا صفحات کتاب را تغییر دهید. ScanPapyrus به طور دقیق محل قرار گیری صفحات را از حاشیه ها تشخیص می دهد و می تواند صفحات 2 تایی را تکه تکه کرده و آنان را به 2 صفحه جدا از هم تبدیل کند.


برچسب ها : ,
ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine v4.1.57
  • بازدید : (56)

ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine v4.1.57

منبع:ایرانیان دانلود

ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار CoolUtils PDF Combine در خدمت شما هستیم. آیا شما به ابزاری برای یکی کردن چندین فایل PDF نیاز دارید؟ PDF Combine این عمل را براحتی می تواند به انجام برساند. اگر به دنبال برنامه ای هستید که دارای رابط کاربری ساده و آپشن های زیادی در زمینه کار با آن داشته باشد انتخاب این برنامه بهترین گزینه است. برنامه ای موجود در بازار که بسیار کاربردی می باشد. با این ابزار شما قادر خواهید بود که انواع اسناد و کتاب های الکترونیکی را با هم ترکیب کرده و بعلاوه تمامی فایل های PDF موجود در سیستم تان را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین امکان پشتیبانی از فایل های PDF متفاوت که بوسیله برنامه های دیگر تولید شده اند را دارد و بویژه می تواند ساختار فایل اولیه شما را حفظ نماید. علاوه بر این برای کتابهای الکترونیکی که تهیه کرده اید می توانید فهرستی شامل نام فایل ها را تهیه کنید. شما در ورژن جدید این نرم افزار قادر خواهید بود تا به صفحات خود سرفصل (سر صفحه) یا پاورقی شامل شماره و توضیحات بیافزایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013 x86 x64
دسته بندی : کاربردی,افیس,,
  • بازدید : (90)

دانلود آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013 x86 x64

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013 x86 x64

.:: دانلود رایگان نسخه نهایی آفیس 2013 همراه با فعالساز دائمی در دو نسخه 32 و 64 بیتی ::.

:: خرید پستی به همراه مجموعه آموزشی آفیس 2013 ::

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی مایکروسافت آفیس 2013 منتشر شد. مایکروسافت آفیس 2013 (موسوم به Office 2013 و با اسم کد آفیس 15)‏ یک مجموعه اداری شامل نرم افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس ها است که برای سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز ساخته شده است و جانشین مایکروسافت آفیس 2010 است. آفیس 2013 برای استفاده در صفحات لمسی طراحی شده و توانایی رد و بدل کردن اطلاعات با ابرهای اینترنتی را دارد. مدیر شرکت مایکروسافت عنوان کرده که این یزرگترین و بهترین آپدیت برنامه تا به امروز بوده است. آپدیت برنامه Word ، Outlook ، Excel برای کامپیوترهای رومیزی در این نسخه گنجانده شده است، اما ویژگی بارز آن، برنامه Word برای موبایل و استفاده از فضای مجازی یا ابر اینترنتی است که ترکیبی عمیق از خدمت Cloud مایکروسافت به نام SkyDrive و ما یملک جدید این شرکت یعنی Skype و Yammer میباشد. ویندوز 8، تبلت جدید مایکروسافت و تلفنهای هوشمند سیستم عامل ویندوز 8 موبایل، نقش بزرگی در رنگین تر کردن Office 2013 با امکانات جدیدش داشته است. آفیس 2013 رابط کاربری برنامه های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دستخوش تغییرات زیادی شده است به عنوان مثال رابط مترو جلوه های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه های متحرک بیشتری شده است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم افزار واژه پردازی ورد (Word) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه 15 آفیس داده است. همچنین این نسخه از قالب اودی‌اف 1٫2 پشتیبانی خواهد کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,
دانلود LibreOffice 4.4.1 – مجموعه آفیس رایگان
دسته بندی : کاربردی,افیس,,
  • بازدید : (63)

دانلود LibreOffice 4.4.1 – مجموعه آفیس رایگان

دانلود LibreOffice 4.4.1 - مجموعه آفیس رایگان

 

دانلود LibreOffice

مجموعه نرم افزار آفیس رایگان

 

LibreOffice 4.4.1 نرم افزار رایگان و قدرتمندی برای سیستم عامل ویندوز می باشد. این برنامه با ارئه ویژگی های غنی در زمینه پردازش داده نیازهای شما را برطرف می کند. واژه پرداز این نرم افزار امکان ویرایش سریع و کامل داده ها را فراهم می کند و امکان چاپ اسناد را نیز فراهم می کند. تصاویر پیش فرض برنامه و امکان درج شکلک های از پیش تعیین شده نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.


دانلود LibreOffice 4.4.0 – مجموعه آفیس رایگان
دسته بندی : افیس,,
  • بازدید : (65)

دانلود LibreOffice 4.4.0 – مجموعه آفیس رایگان

دانلود LibreOffice 4.4.0 - مجموعه آفیس رایگان

 

دانلود LibreOffice

مجموعه نرم افزار آفیس رایگان

 

LibreOffice 4.3.5 نرم افزار رایگان و قدرتمندی برای سیستم عامل ویندوز می باشد. این برنامه با ارئه ویژگی های غنی در زمینه پردازش داده نیازهای شما را برطرف می کند. واژه پرداز این نرم افزار امکان ویرایش سریع و کامل داده ها را فراهم می کند و امکان چاپ اسناد را نیز فراهم می کند. تصاویر پیش فرض برنامه و امکان درج شکلک های از پیش تعیین شده نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.


برچسب ها : ,,,
دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word – نرم افزار OCR to Word
  • بازدید : (113)

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word – نرم افزار OCR to Word

دانلود نرم افزار تبديل PDF به Word   نرم افزار OCR to Word

 

 

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word

نرم افزار تبدیل فایل اسکن شده به word برای کامپیوتر

 

برای همه ما ممکن است که بخواهیم یک سند یا یک عکس متنی اسکن شده را ویرایش کنید ، یا فرآیند تبدیل PDF به Word رو انجام بدید ،اما به دلیل اینکه این فایل به صورت فایل اسکن شده می باشد مجبورید آن را از ابتدا تایپ کنید که زمان زیادی را از شما خواهد گرفت . در چنین مواردی برنامه‌هایی هستند که اینکار را انجام می‌دهند که به صورت کلی به OCR معروف هستند، منتها هر کدام عیب و ایراد خود را دارند یکی از بهترین این نرم افزارها ، نرم افزار OCR to Word است.


دانلود Readiris Corporate 14.2 Build 3611 – نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن + پشتیبانی از زبان فارس
  • بازدید : (161)

دانلود Readiris Corporate 14.2 Build 3611 – نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن + پشتیبانی از زبان فارسی

دانلود Readiris Corporate 14.2 Build 3611   نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن + پشتیبانی از زبان فارسی

 

دانلود Readiris Corporate

| با پشتیبانی از زبان فارسی |

 

Readiris Corporate 14.2 Build 3611 Middle Eastern ابزاری کارامد برای اسکن و مدیریت اسناد الکترونیکی می باشد. با این برنامه می توانید تمامی اسناد خود اعم از PDF و عکس را به فایل قابل ویرایش مثل ورد و یا اکسل تبدیل کنید آن هم تنها با یک کلیک. این برنامه فایل شما را به صورت کامل با نمایه ها و تصاویر و کلمات کلیدی آن تبدیل می کند و فایل خروجی قابل بازیابی به حالت اولیه خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به جلوگیری از درهم ریختگی متن, امکان جستجو در فایل خروجی, کاهش حج اولیه, ذخیره با فرمت های دلخواه, امکان تبدیل دسته ای و هزاران ویژگی دیگر نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Readiris Corporate را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دانلود آفیس 2013 – Microsoft Office ProPlus 2013 VL x86/x64
دسته بندی : کاربردی,افیس,,
  • بازدید : (118)

دانلود آفیس 2013 – Microsoft Office ProPlus 2013 VL x86/x64

دانلود آفیس 2013   Microsoft Office ProPlus 2013 VL x86/x64

 

دانلود آفیس 2013

Microsoft Office ProPlus 2013 VL x86/x64

 

Microsoft Office Professional Plus 2013 ( آفیس 2013 ) همچنین موسوم به آفیس 2013 و با اسم کد آفیس 15 که شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌T  که برای  استفاده به روش لمسی، قلم نوری ، موس و کیبورد بهینه سازی شده است . توانسته جایگاه خوبی بین کاربران باز بکند . این سری از مجموعه آفیس 2013 با ظاهری بسیار کاربر پسند با پس زمینه سفید و استفاده از رنگ های ساده توانسته محیطی بسیار ساده و در عین حال زیبایی را خلق نمایید .


ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد