تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux
  • بازدید : (148)

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop Portable / Mac / Linux

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر تلگرام در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس تلگرام ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.


برچسب ها : ,,
ارسال ایمیل های جذاب و زیبا با IncrediMail 2 Premium 6.29.5
دسته بندی : اینترنت,مسنجر,,
  • بازدید : (27)

ارسال ایمیل های جذاب و زیبا با IncrediMail 2 Premium 6.29.5

منبع:ایرانیان دانلود

 ارسال ایمیل های جذاب و زیبا با IncrediMail 2 Premium 6.29.5

IncrediMail نرم افزاری جهت ارسال و دریافت ایمیل های IMAP,POP می باشد که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد، به کمک این نرم افزار می توانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل می باشد حتی در زمانیکه برنامه بسته می باشد. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.این نرم افزار قدرتمند قادر است به صورت اتوماتیک pop3 ،Smtp سرور شما را تشخیص داده و آن را تکمیل نماید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به jack-in-the-box اشاره نمود که ایمیل های مشکوک و تبلیغاتی به درون این فولدر انتقال می یابند.این نرم افزار با داشتن انیمیشن و کاراکترهای جذاب برای نمایش Notifiers بر روی صفحه نمایش میباشد. هم چنین هزاران شکلک و قالب آماده و پس زمینه های شاد یکی از بهترین برنامه ها برای ارسال ایمیل است.


برچسب ها : ,,,
دانلود Throttle 8.11.16.2015 – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
  • بازدید : (43)

دانلود Throttle 8.11.16.2015 – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

دانلود Throttle 8.11.16.2015 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

دانلود Throttle

| افزایش سرعت اینترنت |

 

Throttle 8.11.16.2015 نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اتصالات اینترنت شما می باشد. نرم افزار Throttle از روش های گوناگون باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما می شود. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا بازی ها، فیلم ها و فایل های خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد.


برچسب ها : ,
دانلود Webcam 7 PRO 1.4.2.0 Build 41290 – نرم افزار مدیریت وب کم های ویندوز
دسته بندی : اینترنت,مسنجر,,
  • بازدید : (35)

دانلود Webcam 7 PRO 1.4.2.0 Build 41290 – نرم افزار مدیریت وب کم های ویندوز

دانلود Webcam 7 PRO 1.4.2.0 Build 41290 - نرم افزار مدیریت وب کم های ویندوز

 

دانلود Webcam 7 Pro

نرم افزار وب کم مشاهده و مدیریت وب کم های ویندوز و لپ تاپ

 

Webcam 7 PRO 1.4.2.0 Build 41290 نسخه بهبود یافته نرم افزار webcamXP برای ویندوز 7 میباشد, این نرم افزار ابزار قدرتمندی در جهت نظارت بر وب کم ها در صفحه وب است, ضبط و پخش نرم افزار برای استفاده های خصوصی و حرفه ای از امکاناتی است که نرم افزار Webcam 7 PRO ارائه میدهد, ویژگی های منحصربفرد و بی نظیر برای سهولت استفاده از ان به شما اجازه مدیریت منابع و ویدئو های متعدد بر روی اینترنت را می دهد, Webcam7 نرم افزار ایده آلی برای مدیریت وب کم های اینترنتی در کامپیوتر یا لپ تاپ یا از راه دور حتی از درون گوشی خود و یا از اینترنت میباشد .


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار اسکایپ Skype v7.4.0.102
دسته بندی : اینترنت,مسنجر,,
  • بازدید : (47)

دانلود نرم افزار اسکایپ Skype v7.4.0.102

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار اسکایپ Skype

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Skype در خدمت شما هستیم. Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP می باشد که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد. با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است! این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل و مخاطبین Chaos Intellect v4.1.0.0
دسته بندی : اینترنت,مسنجر,,
  • بازدید : (48)

دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل و مخاطبین Chaos Intellect v4.1.0.0

دمنبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل و مخاطبین Chaos Intellect v4.0.6.8

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Chaos Intellect در خدمت شما هستیم. Chaos Intellect ابزارها و ویژگی های فوق العاده ای را به منظور مدیریت ارتباطات (contact manager) و مدیریت و صرفه جویی زمان به شما ارائه می دهد. Chaos Intellect نرم افزاری مفید در زمینه مدیریت ارتباطات و اطلاعات کاربران توسط پست الکترونیکی (ایمیل) می باشد که بر نسل جدید ایمیل کلاینت ها تمرکز دارد. شما می توانید از این نرم افزار برای تسلط داشتن بر لیست دوستان و ارتباطات آن ها (از طریق ارسال یا دریافت ایمیل)، برنامه ریزی قرار ملاقات و تمامی کارهایی از این قبیل که با پست الکترونیکی خود می توانید انجام دهید، بپردازید. Chaos Intellect دارای گزینه مخصوصی است که می تواند ایمیل های شما را مرتب سازی نموده و بوسیله فیلترهایی که در نرم افزار وجود دارد از دریافت هرگونه ایمیل اسپم جلوگیری کند. مدیریت بر لیست ارتباطاتی که در نرم افزار گنجانده شده، به شما اجازه می دهد تا برای ارسال ایمیل خود به دوستان در کمترین زمان ممکنه بتوانید آدرس آن ها را پیدا کرده و ایمیل ها را ارسال نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final
دسته بندی : اینترنت,مسنجر,,
  • بازدید : (80)

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger

 

یاهو مسنجر Yahoo Messenger احتمالا همه شما یاهو مسنجر را می شناسید. هرکسی که عضو یاهو شود می تواند از این پیام رسان استفاده نماید. از امکانات برنامه یاهو مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است.


دسته بندی : اینترنت,مسنجر,,
  • بازدید : (72)

دانلود Webcam 7 PRO 1.0.5.2 Build 37195 – نرم افزار مدیریت وب کم های ویندوز

دانلود Webcam 7 PRO 1.0.5.2 Build 37195 - نرم افزار مدیریت وب کم های ویندوز

 

دانلود Webcam 7 Pro

نرم افزار وب کم مشاهده و مدیریت وب کم های ویندوز و لپ تاپ

 

Webcam 7 PRO 1.0.5.2 Build 37195 نسخه بهبود یافته نرم افزار webcamXP برای ویندوز 7 میباشد, این نرم افزار ابزار قدرتمندی در جهت نظارت بر وب کم ها در صفحه وب است, ضبط و پخش نرم افزار برای استفاده های خصوصی و حرفه ای از امکاناتی است که نرم افزار Webcam 7 PRO ارائه میدهد, ویژگی های منحصربفرد و بی نظیر برای سهولت استفاده از ان به شما اجازه مدیریت منابع و ویدئو های متعدد بر روی اینترنت را می دهد, Webcam7 نرم افزار ایده آلی برای مدیریت وب کم های اینترنتی در کامپیوتر یا لپ تاپ یا از راه دور حتی از درون گوشی خود و یا از اینترنت میباشد .

نرم افزار از دستگاه های یو اس بی (WDM), تلویزیون, کارت های ضبط آنالوگ, دوربین های آی پی و فایلهای تصویری محلی همانند MOV,MP4,WMA,AVI و غیره پشتیبانی می کند. هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه نرم افزار Webcam7 Pro را از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Webcam7 Pro:

– امکان کنترل از راه دور توسط دوربین های IP و یا گوشی

– دارای آشکارساز حرکت نوری و صوتی و دیگر امکانات هشدار

– مدیریت کاربری پیشرفته برای دسترسی محدود و یا نامحدود

– ویرایگشر تصویر در تصویر , gifs , ترکیبات آلفا و ویرایگشر متون

– DVR (امکان ضبط دائم و حذف کردن خودکار بعد از ساعت معین)

– پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی

– و…

 

 

Webcam 7 Pro will provide users with the enhanced version of the popular webcamXP for Windows 7.
The Webcam 7 Pro GUI is not that different, however it offers interesting enhancements such as: Flash Video (FLV) audio and video streaming (high frame rate for low bandwidth) as well as MJPEG recording with audio support.

 

 

توضیحات نصب:

– پچ را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید.

– با استفاده از Keygen نرم افزار را ریجیست کنید.

– از نرم افزار Webcam 7 Pro لذت ببرید.

 

 

دانلود Adobe Bridge CC 6.0.0.151 Final نرم افزار ویرایشگر عکس فرمت : EXE

دانلود Adobe Bridge CC 6.0.0.151 Final نرم افزار ویرایشگر عکس حجم :  14.32 مگا بایت

دانلود Adobe Bridge CC 6.0.0.151 Final نرم افزار ویرایشگر عکس دانلود : دانلود نرم افزار Webcam 7 Pro | لینک کمکی

دانلود Adobe Bridge CC 6.0.0.151 Final نرم افزار ویرایشگر عکس رمز : www.yasdl.com

دانلود Adobe Bridge CC 6.0.0.151 Final نرم افزار ویرایشگر عکس منبع : یاس دانلود


ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد