تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 3 برای PC
  • بازدید : (106)

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 3 برای PC

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops III برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 3 برای کامپیوتر

| بازی کال آف دیوتی بلک اپس 3 |

| نسخه RELOADED |

| پچ مربوط به مشکلات CPU اضافه شد ! |

| نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد … |

| آپدیت Update.2-RELOADED اضافه شد … |

 

Call Of Duty Black Ops 3 نسخه جدید و نسخه دوازدهم بازی ندای وظیفه در سبک شوتر اول شخص می باشد که در سال 2015 توسط Treyarch ساخته و از سوی Activision برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت ها انتظار ، نسخه اصلی بازی کال آف دیوتی بلک اپس 3 برای دوست داران عناوین بازی های Call Of Duty عرضه شد. اگر از گیمرهای قدیمی سری بازی های Call Of Duty باشید ، احتمالا از دیدن این عنوان بسیار شگفت زده شده اید ! بازی کال آف دیوتی یا ندای وظیفه ، از جمله اولین بازی های اول شخص در دنیای کامپیوتر و کنسول های بازی بود که در ابتدا برای مایکروسافت ویندوز عرضه و در ادامه به سایر کنسول ها نیز راه پیدا کرد. نسخه های اولیه این بازی از جمله ندای وظیفه 1 و 2 و 3 ، همواره بر رویکردهای نیروهای نظامی و جنگی در جنگ های جهانی دوم محوریت داشته اند ، در ادامه عرضه Call of Duty 4: Modern Warfare ، جنگ های جهانی دوم را در دنیای مدرن شبیه سازی کرد و توجه بسیاری از گیمرهای دنیای بازی های کامپیوتری را به خود معطوف نمود. موفقیت های پی در پی کمپانی Activision در عرضه و فروش سری های مختلف این بازی ف انان را به توسعه و عرضه نسخه ای جدید و کاملا تغییر یافته بلک آپس ترغیب نمود ؛ حال پس از گذشت چنین سال از تکامل های روند بازی و بهبود های گرافیکی فوق العاده عالی ، اکنون شاهد عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب بلک آپس 3 برای کامپیوتر هستیم. Call Of Duty Black Ops 3 دارای بهبودها و پیشرفت هایی فوق العاده چشم گیر در زمینه حرکت سیالات ، امکانات تیراندازی ، استفاده از سلاح ها ، انفجارها و … را به تصویر می کشاند که همه و همه شما را از پیشرفت چشم گیر فناوری AI شگفت زده خواهند کرد. Black Ops III با جلوه های بصری بی نظیر و نماهای گرافیکی خارق العاده ، بهترین تجربه از سری بازی های کال آف دیوتی را به طرفداران خود ارائه می کند.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
  • بازدید : (40)

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

با حجم 38 گیگ

Assassins.Creed.Syndicate.PC.Large.Cover

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Club Manager 2016 برای PC
  • بازدید : (33)

دانلود بازی Club Manager 2016 برای PC

دانلود بازی Club Manager 2016 برای PC

 

دانلود بازی Club Manager 2016 برای کامپیوتر

| بازی سرمربی گری باشگاه های فوتبال 2016 |

| نسخه RELOADED |

 

Club Manager 2016 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2015 توسط Big Blaze ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی Club Manager 201 ، شما در نقش یک سرمربی تیم باشگاهی ظاهر می شوید ؛ تمامی قراردادها ، اسپانسرها ، برنامه ریزی تاکتیک های تیمی ، ارتقاء و پیشرفت باشگاه و در نهایت تصمیم گیری برای آینده ی تیم بر عهده شماست. یکی از امکانات مهم این بازی قابلیت آنالیز و برنامه ریزی برای فعالیت های تیمی بر روی صفحه آنالیز است. در این بخش شما می توانید تیم خود را ویرایش کنید ، اسامی بازیکنان را در پیش روی خود ببینید و در صورت لزوم تغییرات دلخواهتان را در ترکیب ها اعمال کنید. سال گذشته ، بازی Club Manager به یکی از محبوب ترین بازی های مدیریت فوتبالی از سوی گیمرهای کامپیوتر انتخاب شد. 


برچسب ها : ,
دانلود بازی Scourge of War Waterloo برای PC
  • بازدید : (28)

دانلود بازی Scourge of War Waterloo برای PC

دانلود بازی Scourge of War Waterloo برای PC

 


برچسب ها : ,
دانلود بازی Hard West برای PC
  • بازدید : (42)

دانلود بازی Hard West برای PC

دانلود بازی Hard West برای PC

 

دانلود بازی Hard West برای کامپیوتر

| بازی هارد وست |

| نسخه CODEX |

 

Hard West بازی جدیدی در سبک استراتژیک و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط CreativeForge Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به غرب وحشی خوش آمدید ! جایی که تا به حال همانند آن را هم ندیده اید ! مجموعه ای از حوادث غم انگیز ، زندگی مردی را تحت تأثیر هرج و مرج های اطراف قرار می دهد ؛ در مسیر این بازی به این مرد کمک کنید تا بتواند انتقام خود را از کسانی که به او ستم کرده اند بگیرد. Warren را در دنیایی بسیار وحشی و تاریک دنبال کنید و در شرایط دشوار و تصمیم گیری های بسیار سخت زنده بمانید. در بازی Hard West شما می توانید بر محوریت 8 سناریوی مختلف بازی با دشمنان شیطانی خود مبارزه کنید و سعی بر زنده ماندن داشته باشید. در میان 40 مأموریت مختلف این بازی دست و پنجه نرم کنید و با شخصیت های مختلف این بازی و قابلیت ها و توانایی های منحصر به فرد آنان آشنا شوید.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC
  • بازدید : (25)

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC

 

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای کامپیوتر

| بازی حملات گروهی مردان جنگ 2 |

| نسخه HI2U |

شامل نسخه های : Men of War: Assault Squad 2 + Men of War: Assault Squad 2 – Deluxe Edition upgrade

Men of War: Assault Squad 2 – Iron Fist + Men of War: Assault Squad 2 – Airborne +

 

Men of War Assault Squad 2 Complete Edition بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Digitalmindsoft ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در واقع هم اکنون با معرفی نسخه دوم عنوان محبوب و پرطرفدار بازی Men of War Assault Squad که در سال 2011 عرضه شد در خدمت شما کاربران هستیم ، نبردهایی نفس گیر و هیجان انگیز که روایت گر دوران جنگ های جهانی هستند. در Men of War Assault Squad 2 شما در حال هوای جنگ جهانی دوم و آلمان نازی و سایر کشورهای جنگی نظیر فرانسه ، ژاپن ، روسیه ، آمریکا قرار می گیرد. رقابت های استراتژیک و جنگجویانه که به شما امکان کنترل اختیارات بسیار گسترده ای را می دهد. اگر که تا به حال نسخه های پیشی از بازی مردان جنگ را امتحان نکرده اید ، پیشنهاد ما این است که Men of War Assault Squad 2 را به هیچ وجه از دست ندهید ! این بازی یکی از شاهکارهای جنگی استراتژیک با ارتقای حرفه ای بخش گرافیکی است که شما را در حال و هوایی بسیار جنگ طلبانه در دوران جنگ جهانی دوم و گروه های متحدین و متفقین قرار می دهد ؛ اکنون شما نیز تصمیم گیرنده ی این واقعه ی تاریخی هستید ؛ هرآنچه انجام دهید و هر تصمیم سرنوشت سازی را اتخاذ کنید ، در تاریخ مردمانتان به ثبت خواهد شد !


برچسب ها : ,
دانلود بازی Skyshines Bedlam برای PC
  • بازدید : (33)

دانلود بازی Skyshines Bedlam برای PC

دانلود بازی Skyshines Bedlam برای PC

 

دانلود بازی Skyshines Bedlam برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

 

Skyshines Bedlam بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Skyshine Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Bedlam یک بازی زیبا و در سبک استراتژیک است که به نوبه ی خود می تواند به یک عنوان محبوب تبدیل شود ، شما مکانیک و آخرین عضو از تیم درخشانی هستید که رهبری یک تیم اپراتوری حرفه ای را برعهده داشته است ، اکنون شما مسئولیت دارید که خدمه خود را برای پروزی در نبردهای پیش رو مدیریت و سازماندهی کنید ، منابع خود را مدیریت کنید ، با سایر افراد در تعامل باشید و سعی کنید از گروه خودتان که Dozer نام دارد پشتیبانی لازم را به عمل آورید.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Battle of Empires 1914.1918 برای PC
  • بازدید : (41)

دانلود بازی Battle of Empires 1914.1918 برای PC

دانلود بازی Battle of Empires 1914.1918 برای PC

 

دانلود بازی Battle of Empires 1914.1918 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Codex |

 | نسخه 2015 |

 

Battle of Empires 1914.1918 نام یک بازی جدید استراتژیک و اکشن است که روایتگر جنگ های خونین و کشتار های زمان جنگ جهانی دوم بوده و طبق داستان های واقعی ساخته شده است. این بازی توسط کمپانی Best Way Soft در سال 2015 دوباره طراحی و نسخه نهایی آن وارد بازار شده است.در این بازی در زمان شروع بازی شما در نقش یک فرد که در جنگ بین آلمان و فرانسه هست به بازی می آیید و باید سعی کنید تا خود را زنده از میدان جنگ بیرون بیاورید همچنین شما میتوانید وظایف مختلفی را انتخاب کنید مثل راننده تانک،سرباز،توپ چی و یا نفوذی بازی کنید.در این بازی سعی شده تمامی چیزها مثل لباس ها،تفنگ ها،تانک ها و… به زمان جنگ شباهت داشته باشد تا شما از بازی لذت ببرید.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد