تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی Turok برای PC
  • بازدید : (189)

دانلود بازی Turok برای PC

دانلود بازی Turok برای PC

 

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر

| بازی شکار دایناسور |

| نسخه HI2U |

 

Turok بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Night Dive Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Turok عنوانی محبوب و در عین حال بسیار قدیمی است که برای اولین بار در سال 1997 عرضه شد ، Turok بازگشته و اکنون هیچ دایناسوری در امنیت به سر نخواهد برد ! در واقع این بازی یک شبیه سازی از دنیایی 3 بعدی پر از تله ها ، اسلحه های مرگبار و شلیک گلوله ها به صورت هیجان انگیز است که در فضایی سراسر اکشن رخ می دهد.


دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
  • بازدید : (40)

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

با حجم 38 گیگ

Assassins.Creed.Syndicate.PC.Large.Cover

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Nightmare on Azathoth برای PC
  • بازدید : (42)

دانلود بازی Nightmare on Azathoth برای PC

دانلود بازی Nightmare on Azathoth برای PC

 

دانلود بازی Nightmare on Azathoth برای کامپیوتر

| بازی کابوس در سیاره ناشناخته |

| نسخه POSTMORTEM |

 

Nightmare on Azathoth بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Modesto Rabena ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. روند داستانی این بازی از روز چهارم آغاز می شود ، در واقع از زمانی که شما برای اولین بار قدم بر روی این سیاره گذاشته اید. در دنیایی جدید و بسیار تاریک تمامی خاطرات گذشته را از دست داده اید و اکنون در رمز و رازی بسیار پیچیده گرفتار شده اید. در فاضی تیره و تار محیط اطراف ، حقیقت امر مخفی شده است ، در صورتی که برای پیش بردن معماها به اندازه کافی دقت و مهارت خود را به کار نگیرید ، ممکن است هیچ گاه از حقیقت با خبر نشوید !


برچسب ها : ,
دانلود بازی اکشن Overlord Fellowship of Evil برای PC
  • بازدید : (31)

دانلود بازی اکشن Overlord Fellowship of Evil برای PC

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود بازی اکشن Overlord Fellowship of Evil برای PC

Overlord: Fellowship of Evil عنوان بازی اکشن و استراتژیک می باشد که توسط کمپانی Codemasteres برای PC طراحی و منتشر شده است. درنسخه های قبلی این بازی چهار Overlord کشته شدند اما استودیوی سازنده بازی بجای استفاده از یک موضوع جدید بیشتر به انتخاب یک پادشاه از میان چهار شخصیت موجود در بازی تمرکز میکند. در این بازی اکشن و زیبا شما در نقش یکی از ۴ شخصیت اصلی این داستان قرار میگیرید و باید به رقابت و جنگ های شیطانی بپردازید. در حقیقت شما باید یک شیطان باشید و هرچه قدر بد باشید این به نفع شماست تا The Golden را که میخواهد دنیای تاریک را پر از نور و روشنی کند از بین ببرید. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره یا به همراه ۳ نفر از دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید. در بازی Overlord: Fellowship of Evil بد و شیطانی بودن کاری سرگرم کننده است .هم چنین میتوانید سلاح ها و تجهیزات خود را با دوستانتان عوض کرده یا با بالا رفتن مراحل آنها را ارتقا بدهید. واقعا در دنیای Overlord ها چه میگذرد؟ آنها چرا میخواهند شیاطین از بین برنده نور باشند؟ آیا شیطان بودن در این بازی واقعا لازم است؟ اگر میخواهید جواب سوالات خود را بدانید پس قدم در دنیای تاریک و خطرناک Overlord بگذارید و ببینید چه در انتظار شما و دوستانتان است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,
دانلود بازی کم حجم FL337 برای کامپیوتر
  • بازدید : (44)

دانلود بازی کم حجم FL337 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم FL337 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی FL337 برای کامپیوتر

| بازی نبرد با دزدان دریایی |

| نسخه ALiAS |

 

FL337 بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Kurt Lorey ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شمشیر را تیز کرده و خود را برای یک سفر و ماجراجویی حماسی آماده کنید ؛ در دنیایی که بسیاری از دزدان دریایی بر دریاها حکومت می کنند شما به تنهایی می بایست با تعداد بسیاری از مهاجمان در گیر شوید. در هر مرحله از این بازی ، مهارت های حماسی شما بیشتر از قبل به چالش کشیده می شود ؛ لازم به ذکر است که هریک از ماجراجویی ها در کشتی های مختلف انجام شده و تنوع خاصی را در محیط بازی بوجود آورده است.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Broadside برای PC
  • بازدید : (35)

دانلود بازی Broadside برای PC

دانلود بازی Broadside برای PC

 

دانلود بازی Broadside برای کامپیوتر

| بازی دزدان دریایی |

| نسخه HI2U |

 

Broadside بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Duct Tape Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Broadside به طور خاص در موضوع دزدان درایی روایت شده و تمرکز اصلی آن بر نبردها و نابودی ها است ؛ در این بازی شما در نقش یک گروه دزد دریایی هستید که در نبردهای گوناگون شرکت دارید ، شما می توانید طعمه های خود را در میان تجارت های دریایی پیدا کنید ، با رقیبان خود مبارزه کنید و یا به نیروهای دریایی سلطنتی آسیب برسانید.

در هریک از جنگ ها و مبارزات ، شما می توانید کشتی خود را به انواع سلاح های کشنده و انفجاری مجهز کنید و برای نابودسازی قربانی ها از آنان استفاده کنید. این بازی دارای حال و هوای سری بازی های اکشن مدرن است و شما می توانید با نابودسازی خدمه کشتی های قربانی ، به کاپیتان یا ناخدای آنان تبدیل شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Skyshines Bedlam را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Broad1 Broad2

 

Broad3 Broad4

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 or Higher, OSX, Linux Supported
Processor: 1.6Ghz Intel or AMD Equivalent
Graphics: Intel HD 4400
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.76 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com

برچسب ها : ,
دانلود بازی Rolling Sun برای PC
دسته بندی : دانلود بازی,ماجرایی,,
  • بازدید : (43)

دانلود بازی Rolling Sun برای PC

دانلود بازی Rolling Sun برای PC

دانلود بازی Rolling Sun برای کامپیوتر

| نسخه اسکیدرو |

 

Rolling Sun بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Mystik’Art ساخته و توسط همین کمپانی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. بازی خورشید غلتنده دارای گیم پلی بر اساس  CRYENGINE با یک دوربین افقی اسکرول در محیط های 3D می باشد. در این بازی شما هدایت یک توپ را بر عهده داشته و باید با تمام دقت آن را هدایت کنید. در طول این بازی شما باید به عنوان یک توپ جادویی و به نمایندگی خدای خورشید ها بازی کرده و به هدف نهایی خود برسید. هدف شما رقابت با برنامه های رقیب خود یعنی خدای ماه ها است. در طول این رقابت شما انرژی خود را از خورشید گرفته و با نیروی های ماورایی و قدرتمندی که خورشید به شما می دهد باید از سد مشکلات و چالش ها عبور کنید تا به هدف نهایی خود برسید.


برچسب ها : ,
دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC
دسته بندی : دانلود بازی,ماجرایی,,
  • بازدید : (41)

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

 

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای کامپیوتر

| نسخه فشرده شده Black Box |

 

LEGO Jurassic World بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Traveller’s Tales ساخته و توسط Warner Bros Interactive Entertainment برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از داستان حماسی پارک ژوراسیک و دنیای گمشده و هچنین پارک ژوراسیک 2 و 3 شما برای اولین بار قادر خواهید بود در این بازی هر چهار فیلم ژوراسیک را تجربه کنید.شما در این بازی داستان های متفاوتی را با دایناسور های مختلف و متفاوت با سری بازی های ژوراسیک تجربه خواهید کرد.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد