تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی Truck Simulator 3D 2.0.1 – شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Simulator 3D 2.0.1 – شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Simulator 3D 2.0.1 - شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Truck Simulator 3D برای اندروید

| بازی شبیه سازی کامیون برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Truck Simulator 3D 2.0.1 نام یک بازی جدید در سبک شبیه سازی رانندگی کامیون های سنگین است که شما می بایست در آن ، مهارت های کنترل و هدایت کامیون های بزرگ را در خود به چالش وادارید. آیا شما می توانید از پس تمامی کارهایی که به شما محول شده برآیید؟ داستان بازی Truck Simulator 3D در ایالات متحده امریکا رخ می دهد ، در این بازی تعداد 11 شهر بزرگ این کشور وجود دارند که شما میت وانید رانندگی لذت بخشی را در جاده ها و بزرگراه های آنان تجربه کنید. در این بازی شما می توانید کامیون مورد علاقه تان را از میان 8 کامیون بسیار زیبا انتخاب کنید و مأموریت های خود را با آنان به انجام برسانید.


دانلود بازی Zombie Highway 2 1.4.0.3 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت
دسته بندی : موبایل,بازی اندروید,,
  • بازدید : (132)

دانلود بازی Zombie Highway 2 1.4.0.3 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Highway 2 1.2.1 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Highway 2 برای اندروید

| بازی بزرگراه زامبی ها |

| + نسخه پول بی نهایت |

 

Zombie Highway 2 1.4.0.3 بازی بزرگراه زامبی های این بار دست پر به میدان بازگشته است و در نسخه دوم بازی Zombie Highway شاهد گرافیک بسیار زیباتر و گیم پلی روان تری نیز هستیم. بازی دارای 10 نوع زامبی خواهد بود که نسبت به نسخه پیش 4 زامبی جدید اضافه شده اند. می توانید در اتومبیل خود از 17 سلاح مختلف استفاده کنید که البته سلاح این نسخه قابل ارتقا بوده و طراحی کاملا جدیدی را به خود دیده اند. چالش های جدیدی را در مراحل مختلف بازی مشاهده خواهید نمود.


دانلود PTE Patch 3.1 – پچ بازی PES 2016
دسته بندی : دانلود بازی,ورزشی,,
  • بازدید : (161)

دانلود PTE Patch 3.1 – پچ بازی PES 2016

دانلود PTE Patch 3.1 - پچ بازی PES 2016

 

دانلود پچ PTE Patch برای PES 2016

| پچ بازی PES 2016 به همراه نقل و انتقالات کامل |

| درخواستی کاربران |

 

PTE Patch 3.1 نام جدیدترین نسخه از پچ سری بازی های محبوب PES برای بازی PES 2016 است. عرضه بازی PES 2016 خبر بسیار خوشحال کننده ای برای طرفداران آن بود ، نسخه جدید این بازی با وجود بهینه سازی های اساسی در گیم پلی و بخش گرافیکی ، دارای نقطه ضعف هایی جزئی نیز بود که برای حل آن ها ، می بایست پچ های این بازی را به مرور زمان دریافت و نصب کنید. یکی از مهم ترین مشکلات پلیرها ، کامل نبودن نقل و انتقالات و مسائلی دیگر نظیر لیگ بوندس لیگا و گاهاً اشتباهاتی بود که در لوگوی تیم ها ، لباس های بازیکنان و… دیده میشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم یکی از رسمی ترین پچ های مشهور برای سری بازی های PES را این بار برای PES 2016 در اختیار شما قرار دهیم.


دانلود PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable – ساخت تصاویر پانوراما
دسته بندی : گرافیگ,,
  • بازدید : (125)

دانلود PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable – ساخت تصاویر پانوراما

دانلود PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable - ساخت تصاویر پانوراما

 

دانلود PanoramaStudio Pro

| نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما |

 

PanoramaStudio Pro 3.0.0.206 + Portable نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت تصاویر پانوراما و 360 درجه و کروی است. PanoramaStudio Pro یک روش کامل و حرفه ای شامل ابزارهایی برای طراحی تصاویر پانوراما است ، علاوه بر امکانات وسیع در زمینه ساخت عکس های پانوراما ، این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پانوراماهای مورد نظر خود را با چشم اندازی بسیار گسترده حتی در اندازه های گیگاپیکسل نیز ایجاد نمایید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و یوزر فرندلی ، به شما امکان پیش نمایش پانوراماهای طراحی شده را در نماهای 2 بعدی و 3 بعدی می دهد.


دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 – نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF
  • بازدید : (180)

دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 – نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF

دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF

 

دانلود Adobe Acrobat XI Pro

نرم افزار ویرایش فایل های PDF

 

Adobe Acrobat XI Pro 11.0.13 + Adobe Acrobat Pro DC 2015.009.20079 مطمئنا به عنوان پرطرفدارترین مبدل و ویرایشگر فایل PDF پی دی اف شناخته می شود, و دلیل آن هم استفاده از ابزار های هوشمند ویرایشی است که امکان مدیریت بر اسناد را راحت یکپارچه و طور کامل میدهد. از امکانات ادوب اکروبات پروفشنال اگر بخواهیم چیزی بگوییم تنها باید به طرح نمونه هایی از آن بسنده کنیم به عنوان مثال امکان ویرایش متن و تصاویر فایل های پی دی اف به صورت کاملا حرفه ای, تبدیل فایل های پی دی اف به پاور پوینت و دیگر فرمت های رایج, ایجاد و ساخت فایل های پی دی اف در قابل استاندارد و در قالب صفحات وب میتوان اشاره کرد.


برچسب ها : ,
دانلود Xmodgames 2.2.2 – برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید
دسته بندی : دانلود بازی,,
  • بازدید : (140)

دانلود Xmodgames 2.2.2 – برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید

دانلود Xmodgames برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید

 

دانلود Xmodgames

نرم افزار هک و تقلب در بازی ها برای اندروید

 

Xmodgames 2.2.2 ابزار قدرتمندی برای تقلب در بازی های آنلاین اندروید می باشد. این برنامه قادر است تمام مقادیر بازی ها را تغییر داده و به شما اجازه هک کردن بازی را بدهد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این برنامه نیازمند روت می باشد و بدون آن هیچ ارزشی ندارد. اگر می خواهید بازی هایی نظیر Clash of Clans یا Boom Beach را هک کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید. 


برچسب ها : ,
دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux
  • بازدید : (149)

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop Portable / Mac / Linux

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر تلگرام در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس تلگرام ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.


برچسب ها : ,,
دانلود بازی Hill Climb Racing 1.26.0 برای اندروید + پول بی نهایت
دسته بندی : موبایل,بازی اندروید,,
  • بازدید : (174)

دانلود بازی Hill Climb Racing 1.26.0 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Hill Climb Racing برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Hill Climb Racing برای اندروید

| + نسخه پول بی نهایت + Mega Mod |

 

Hill Climb Racing 1.26.0 یک بازی زیبا و جذاب در سبک مسابقه ای, ماشین سواری برای اندروید است . دوست دارید با قونین فیزیک و نیوتون آشنا شوید؟ دوست دارید خود را به چالش بکشید؟ آیا مهارت رانندگی خوبی دارید؟ دقت عملتان چطور است؟ شما میتوانید همه این ها را در بازی Hill Climb Racing به چالش بکشید و نقطه ضعف و قدرتتان را بیینید و این بازی یکی از جذاب ترین بازی های سیستم عامل اندروید و سیستم عامل های دیگر مثل ویندوزفون است. بازی به علت داشتن طرفدارهای زیاد توانسته نمره 4.7 از 5 را از پلی استور کسب کند و جزو یکی از بهترین بازی ها به حساب بیاید. اگر شما برای اولین بار این بازی را اجرا کنید به شما قول میدهم که چندین ساعت پای این بازی بنشینید چون این بازی بسیار اعتیاد آورد است.


برچسب ها : ,
دانلود تلگرام برای اندروید Telegram 3.3.1
  • بازدید : (126)

دانلود تلگرام برای اندروید Telegram 3.3.1

دانلود تلگرام برای اندروید Telegram 3.3.0


برچسب ها : ,
دانلود KMPlayer 4.0.2.6 Final + Portable – نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری
دسته بندی : مالتی مدیا,پلیر,,
  • بازدید : (205)

دانلود KMPlayer 4.0.2.6 Final + Portable – نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

دانلود KMPlayer Final + Portable - نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود KMPlayer

| نرم افزار کا ام پلیر – پخش فایل های صوتی و تصویری |

 

KMPlayer 4.0.2.6 + Portable کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید.


برچسب ها : ,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 176