تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود فیلم سینمایی Pacific Rim 2013 حاشیه اقیانوس آرام 2013

Pacific-Rim-2013-Cover.jpg

حاشیه اقیانوس آرام فیلم سینمایی محصول 2013 کشور آمریکا در ژانر علمی تخیلی می باشد . گیلرمودل تورو کارگردان مطرح مکزیکی این فیلم را تولید کرده است . گیلرمو دل تورور ابتدا قرار بود سه گانه هابیت را کارگردانی کند ولی پس از کش و قوسهای فراوان تصمیم گرفن از آن پروژه کناره گبری کند و برای ساخت فیلم حاشیه اقیانوس آرام خود را آماده کند . این فیلم سینمایی پرهزینه حدود 2 سال ساختش طول کشید . و بودجه ای بالغ بر 250 میلیون دلار صرف ساخت آن شد


دانلود بازی کامپیوتر Deponia The Complete Journey

Deponia.logo_.0.www_.download.ir-2.jpg

Deponia The Complete Journey یک بازی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط استودیوی Daedalic Entertainment ساخته شده است و در سال 2015 توسط همین استودیو برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز ، مک و لینوکس منتشر شده است . در این بازی بازیکن نقش پسر جوانی به نام کواک را دارد که در یک منطقه بسیار کثیف و خسته کننده به نام Deponia زندگی می کند . هسته گیم پلی این بازی به صورت 2.5 بعدی می باشد بازیکن در این بازی در یک دنیای بسیار بزرگ قرار می گیرد و باید با استفاده از اجسامی که در اطراف او قرار دارد مراحل را به پایان برساند برای مثال او باید با استفاده از مکعب های کوجک و جابجا کردن انها و قرار دادنشان در محل مناسب ماشین های قول پیکر را راه اندازد تا بتواند از مکانی به مکان دیگر نقل مکان کند و به این ترتیب در این بازی شما به استفاده از حل کردن پازل به پیشبرد داستان بازی کمک می کنید . 


دانلود انیمه سریالی Naruto ShippUden 2007 ناروتو شیپدن با زیرنویس فارسی

Naruto.logo_.0.www_.download.ir-1.jpg

Naruto ShippUden 2007  نام انیمیشنی است تولید کشور ژاپن که برای اولین بار در سال 2007 از شبکه 1 تلویزیون ژاپن پخش گردید . کارتون Naruto ShippUden توانست در همان سال طرفداران زیادی را پیدا کند به طوری که تا به حال از این انیمیشن 15 فصل ساخته شده است . در سال 2008 شبکه ملی انگلستان این سریال را خریداری کرد و به زبان انگلیسی ترجمه کرد و برای بینندگان خود پخش کرد . به ترتیب این کارتون توانست مجوز پخش از بقیه کشورها را دریافت کند و به موفقیت بی نظیر در سطح جهان دست یابد .

 

 


دانلود کتاب رمان Mahta مهتا

Mahta-Cover-www.download.ir_.jpg

 

مهتا ایرانی، یه دختر ۲۸ ساله فداکار و مهربون که به دلیل باهوش بودن چند سال جهشی خونده و الان توی یکی از بهترین بیمارستانهای تهران مشغول به کاره. زندگیش روی رواله عادیه و فقط یه چیز براش مجهوله! اونم یه کلمه ست به نام عشق! چون همیشه سرش توی درس و مشق بوده نتونسته همچین چیزی رو تجربه کنه! همه چی از وارد شدن مهتا به عمارت خونوادگی شمس و وارد شدن عزیز دردونه ی خونواده ایرانی شروع میشه و زندگی مهتا رو ۱۸۰ درجه تغییر میده و شاید مهتای قصه ما بین اتفاقات زندگیش از اینکه میخواسته عشق رو تجربه کنه به خودش لعنت فرستاده!

 


دانلود انیمه وان پیس One Piece با زیرنویس فارسی
3235345643645645775675747456.jpg

One Piece در سال 1999 توسط کمپانی Toei Animation ساخته شده است . طراحی و ساخت این فیلم انیمیشن بر عهده Eiichiro Oda بوده است که یکی از بزرگترین مانگا نویسان ژاپن به شمار می رود ، این شخص فعالیت هنری خود را از سن 17 سالگی اغاز کرده است و در طول عمر هنری خود موفق به خلق آثار شگفت انگیزی مانند One Piec و Wan pîsu شده است که برای خلق این اثار موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . فیلم ها و بازی های ویدیویی بسیاری بر اساس این مانگا ساخته شده است ، اما هیچ کدام به موفقیت انیمیشن سریالی وان پیس دست نیافته اند ، به طوری که این انیمیشن در بسیاری از کشور های جهان پخش می شود و طرفداران فراوانی نیز بدست اورده است .


دانلود نرم افزار Facebook 60.0.0.0.41 فیسبوک برای اندروید

Facebook.24.0.For_.IOS_.www_.Download.ir_.jpg

نرم افزار Facebook یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای ارتباطی جهان می باشد که در حال حاضر بیش از 200 میلیون کاربر در سرتاسر جهان از این نرم افزار برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده می کنند . بوسیله نرم افزار فیسبوک می توانید از طریق گوشی موبایل با تمامی دوستان و آشنایانتان در هر نقطه جهان ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید . نرم افزار Facebook به شما اجازه می دهد تا تمامی استاتوس های دوستانتان را ببینید و ویدیوهای به اشتراک گذاشته آنها را تماشا کنید و برای آنها کامنت بگذارید .


دانلود بازی Castle Clash 1.2.8 برای اندروید و آیفون
بازی Castle Clash Age of Legends یکی از بازی های شاهکار استراتژیک و برتر سیستم های اندروید و آیفون می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و تا به حال بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان این بازی را دریافت کرده اند و بین 10 بازی برتر استراتژیک در ایالات متحده و کشورهای دیگر شناخته شده است . در بازی Castle Clash وظیفه شما ساخت یک قلعه بسیار مستحکم و ایجاد ارتش قدرتمند می باشد . شما باید در بازی کستل کلش مدیریت کامل بر قلعه داشته و آن را به بزرگترین قلعه جنگ سالاری تبدیل کنید . ارتش شما در این بازی شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها می باشد و شما باید با ارتقاء دادن آنها و دیوارهای قلعه به ارتشی اجازه ورود نداده و تمامی دشمنان را به راحتی از بین ببرید .


دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 – بازی کلش اف کلنز برای اندروید
دسته بندی : موبایل,بازی اندروید,,
  • بازدید : (122)

دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 – بازی کلش اف کلنز برای اندروید

دانلود بازی Clash of Clans 8.67.3 - بازی کلش اف کلنز برای اندروید

 

دانلود بازی Clash of Clans – ورژن جدید کلش اف کلنز برای اندروید

| بازی آنلاین جنگ قبیله ها – بازی کلش اف کلنز برای اندروید |

| آپدیت جدید 28 آذر 94 |

 

Clash of Clans 8.67.8 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک و جنگی برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . قلعه خود را بسازید ، نیروهاتون رو تعلیم بدهید و با میلیون های بازیکن دیگر در سراسر جهان مبارزه کنید. در این بازی رایگان ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .


دانلود SHAREit 3.5.28_ww – ارسال فایل با وایرلس برای اندروید

دانلود SHAREit 3.5.28_ww – ارسال فایل با وایرلس برای اندروید

دانلود SHAREit 3.5.6_ww - ارسال فایل با وایرلس برای اندروید

 

دانلود SHAREit برای اندروید 

نرم افزار  ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید

 

SHAREit 3.5.28_ww محبوب ترین و معتبر ترین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید می باشد که میتوانید حجم عظیمی از فایل های شما را در کمتر از چند ثانیه جابجا کند . این نرم افزار فوق العاده محصولی است از شرکت معروف Lenovo که یک کمپانی تولید تجهیزات دیجیتال است . SHAREit در رتبه بندی نرم افزار های مختلف در گوگل پلی رتبه ی عالی 4.5 از 5 را دریافت کرده و این خود نشان از بی رغیب بودن این نرم افزار قدرتمند می باشد .


دانلود بازی Turok برای PC
  • بازدید : (189)

دانلود بازی Turok برای PC

دانلود بازی Turok برای PC

 

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر

| بازی شکار دایناسور |

| نسخه HI2U |

 

Turok بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Night Dive Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Turok عنوانی محبوب و در عین حال بسیار قدیمی است که برای اولین بار در سال 1997 عرضه شد ، Turok بازگشته و اکنون هیچ دایناسوری در امنیت به سر نخواهد برد ! در واقع این بازی یک شبیه سازی از دنیایی 3 بعدی پر از تله ها ، اسلحه های مرگبار و شلیک گلوله ها به صورت هیجان انگیز است که در فضایی سراسر اکشن رخ می دهد.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 176