تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام ققنوس

http://www.diarmusic.ir/wp-content/uploads/Reza-Sadeghi-Ghoghnoos.jpg


موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شب یلدا

http://www.diarmusic.ir/wp-content/uploads/Hamed-Mahzarnia-Shabe-Yalda-2.jpg


انتی ویروس

بسته امنیتی قدرتمند پاندا --------------Panda Global Protection 2016  

دسته بندی: نرم افزار آنتی ویروس, نرم افزار امنیتی
159 بازدید

بسته امنیتی Panda Global Protection بسته ای بسیار کامل شامل تمامی نرم افزار های لازم برای برقراری امنیتی مثال زدنی! البته همیشه پاندا از آخرین تکنولوژی ها و متدها برای شناسایی برنامه های مخرب استفاده می نموده و در همین نسخه جدید هم به همین شکل از آخرین و جدیدترین متدها برای شناسایی برنامه های مخرب استفاده می کند. به روز رسانی های مداوم و به صورت روزانه و با سرعتی بالا از سوی شرکت سازنده از قابلیت هایی است که در بسته امنیتی Panda Global Protection 2011 به کاربران هدیه می شود. از دیگر خصوصیات می توان این طور بیان کرد که با کم ترین سیستم سخت افزاری می توان با محیطی کاملا ساده در عین کارآیی بالا سیستمی امن را با Panda Global Protection 2011 تجربه نمود.

 

Panda Global Protection بسته امنیتی قدرتمند پاندا Panda Global Protection 2016 16.1.0


دانلود بازی DiRT Rally برای PC

12,859 بازدید

به جهان DiRT Rally خوش آمدید. دنیایی در بیابان های سوزان. در این نسخه تمامی مهارت های شما در رانندگی به چالش کشیده خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت. در طول مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک به شدت مراقب سرعت خود باشید زیرا یک اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. اگر تا پایان مسیر بتوانید بدون برخورد به جایی به خط پایان برسید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. در هر مرحله تست جداگانه از شما گرفته خواهد شد به طوری که تفاوت سطوح مسابقات را به خوبی درک کرده و در پایان مراحل به آنچنان مهارتی رسیده اید که می توانید در طیف گسترده ای از نواع آب و هوا به راحتی به رانندگی خود ادامه دهید. پس از پایان هر مرحله، وسیله نقلیه شما نیاز به رسیدگی دارد و اگر به مرور توحهی به آن نشود، آسیب جدی به مکانیک ماشین وارد خواهد شد. گرافیک خیره کننده، تجربه ۳ منطقه جدید، ۳۶ مرحله چالش برانگیز، رانندگی در طول روز و در شرایط جوی خشک، ابری، آفتابی، مرطوب، بارانی و برفی و در طول شب، گذشت از شهرهای ولز و مونت کارلو، بیش از ۲۰ مدل مختلف از ماشین های کلاسیک، تغییر فیزیک رانندگی و بهبود گیم پلی، امکان استخدام چهار مهندس برای کار بر روی وسیله نقلیه و مناظر چشمنواز در کنار موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد است.

DiRT Rally PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.02-BAT اضافه شد|

 

DiRT Rally pc cover small دانلود بازی DiRT Rally برای PC

اطلاعات بیشتر از این بازی در پردیس گیم


دانلود بازی Handball 16 برای PC

دسته بندی: بازی ورزشی, بازی کامپیوتر
2,584 بازدید

هندبال یکی از پرطرفدارترین ورزش های جهان می باشد که اکنون می توانید آن را به صورت یک شبیه ساز تجربه کنید. در این نسخه بیش از ۶۰ تیم از لیگ های معتبر و قدرتمند جهان وجود دارند همچنین یک سیستم واقع گرایانه با استفاده از موتورهای بازیسازی قدرتمند طراحی شده است. بخشی جدید به نام کمک از سیستم به بازی اضافه شده است و می توانید در هنگام برخورد به مشکل و گره خوردن بازی از این سیستم کمک بگیرید، گرافیک، حالت های حمله و دفاع پیشرفت چشمگیری کرده است و می توانید از ۲۴ تکنیک مختلف برای حمله استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نسخه ایجاد کاراکتر به دلخواه می باشد که می توانید مهارت های لازم را در او بوجود آورده و به تیم های معتبر و قدرتمند منتقل کنید. Handball 16 در سبک ورزشی می باشد که توسط استودیو Eko Software طراحی شده است و کمپانی های Bigben Interactive و Plug In Digital آن را برای کامپیوتر منتشر کرده اند، این بازی دارای گیم پلی و موسیقی متن فوق العاده جذابی می باشد.

Handball 16 PC-CODEX

 

Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC


بازی فوتبال منیجر

دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

دسته بندی: بازی سیستم عامل مک, بازی ورزشی, بازی کامپیوتر
32,429 بازدید

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC


دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام بی قرار

http://up.khasmelody.ir/view/1072313/Mazyar-Fallahi-Bigharar.jpg


+ پست ثابت +

...با سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید...

 

....با نظرات خوبتون خوشحالمون کنید ....

... تعرفه های تبلیغات متنی و بنر off خوردند پس عجله کنید ...

 

 

 

 


دانلود بازی Euro Truck Simulator 2.v1.22.2.4 Repack

Euro-Truck-Simulator-2.Logo_.www_.download.ir_.jpg

سرانجام بازی Euro Truck Simulator 2 شبیه ساز کامیون : سفر به شرق منتشر شد . در این نسخه شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان , اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر می زنید . بیش از 20 ساعت رانندگی در تمام مناطق جدید جهان بازی , اضافه شدن شهرهای جدید از جمله ورشو , کراکوف , استراوا , بوداپست , کوشیتسه و شهر های دیگر و کیلومترها جاده بازیک و گذشت از کوه و افزایش مهارت های رانندگی همه و همه از قسمتی از ویژگی های اضافه شده به این بازی زیبا و پرطرفدار است . بازی شبیه ساز کامیون یورو Euro Truck Simulator 2 یک تجربه جدید در موضوع ماشین سواری است. شما به عنوان یک راننده باید مسیرهای مختلف در قاره اروپا را طی کرده و بارهای خود را به مقصد برسانید. محموله ها مشتریان خود را باید به موقع برسانید و الا خبری از پول نخواهد بود. اعتبار شرکت شما بستگی به سرعت عمل و امانتداری شما دارد. ماشین های شبیه سازی شده واقعی هستند ، ابزارهایی مانند نشانگرهای فلش زن، دما ، چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها ، سرعت سنج، فرمان ماشین  و … نزدیک به واقعیت هستند. بعد از تحویل هر محموله ، یک مهارت کسب می کنید.

 


دانلود نرم افزار Clean Master 5.11.6 برای اندروید

Clean.Master-Cover-www.download.ir_.jpg

نرم افزار Clean Master ابزاری است بسیار قدرتمند در زمینه ی افزایش سرعت و بهینه ساز گوشی های اندروید ، که کاربران با نصب این نرم افزار بر روی دیوایس های خود می توانند فضاهای اشغال شده از گوشی خود را شناسایی کنند و آن ها را ببندند . در نرم افزار Clean Master می توانید فایل های Temp و Cache را که در دیوایس شما استفاده ای ندارد و باعث اشغال کردن فضای مموری و گوشی می شود را حذف کنید . این نرم افزار بیش از 400 میلیون توسط کاربران مختلف دانلود شده است که می تواند نشان…

 


ليست صفحات
تعداد صفحات : 176