تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
Mobile Electrician Pro 3.4 دانلود برنامه محاسبه مدارهای الکتریکی برای اندروید

برنامه طراحی و محاسبه مدارهای الکتریکی Mobile Electrician

نسخه Pro و حرفه ای برنامه

کسب امتیاز 4.6 در گوگل پلی

نسخه بدون تبلیغات

Mobile Electrician نام نرم افزاری قدرتمند و کامل برای مهندسین برق و کسانی که قصد طراحی مدارهای الکتریکی دارند، می باشد. این نرم افزار کمپانی Anatoliy Tarasenko عرضه شده است.

Mobile-Electrician-Pro

 

دانلود در ادامه مطلب


ایده جالب اسپم

دریافت تعداد زیادی ایمیلهای اسپم اصلاً چیز عجیبی نیست و نیاز به تعریف کردن هم ندارد. اما این اسپم ایده جالبی داشت !

جناب اسپمر، عنوان ایمیلش را گذاشته بود «عکسمو فرستادم.جون مادرت نشون کسی نده» ! طبیعتاً نام ارسال کننده هم نام یک خانم بود !

و به سادگی قابل تشخیص است که این ایمیل اسپم می باشد ! تصویر زیر را از اسپم این جناب اسپمر مشاهده فرمایید.

اسپم جالب


دانلود فیلم از یوتیوب رایگان

دانلود رایگان فیلم از سایت یوتیوب شاید برای بسیاری از شما که از علاقه مندان به ویدیوها و فیلمهای موجود روی سایت یوتیوب هستید، تبدیل به یک آرزو شده باشد. دانلود فیلم از یوتیوب آن هم به صورت رایگان، واقعاً این قدر هم کار مشکلی نیست.

نرم افزاری که در این پست به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته ایم، به شما کمک می کند تا به صورت رایگان از سایت یوتیوب دانلود کنید. در واقع دانلود فیلم از یوتیوب با Apowersoft YouTube Downloader Suite 4.0.9 به سادگی انجام می شود. یک نرم افزار دانلود از یوتیوب که علاوه بر امکان دانلود فیلمها و ویدیوها از یوتیوب امکان تبدیل آن به فرمتهای مختلف را نیز دارا می باشد.

دانلود فیلم از یوتیوب

قابلیت های برنامه دانلود فیلم از یوتیوب :
– دانلود ویدئو از یوتیوب به صورت خودکار
– تبدیل فیلم ها یوتیوب به فرمت های مورد نظرتان
– پیشنمایش فیلم های دانلود شده
– پخش فیلم ها با خوب ساخته شده در دستگاه پخش ویدئو
-دانلود سریع و رحت  تمام ویدئو های  youtube فقط  با اضافه کردن URL ویدیو و کلیک بر روی دکمه دانلود
-جستجو ویدیوها ی Youtube  بر اساس معیار های زمان و کیفیت
-دانلود فیلم ها در حالت دسته ای و کار در پس زمینه.
-حمایت از  سایت های ویدیویی بیشتر  مانند DAILYMOTION، Vimeo، Liveleak، ها metacafe، و غیره
-تبدیل فیلم های دانلود شده(به فرمت FLV) به فرمت های قابل پخش در آی فون ، آی پاد، و غیره
-ویرایش فیلم های دانلود شده  از یوتیوب  از جمله کوتاه کردن زمان  ویدئو و یا کات حاشیه های اضافی
– پلیر تصویری  و پخش فیلم ها

این نرم افزار که مشکل دانلود از یوتیوب شما را حل خواهد کرد، بسیار هم کم حجم است. تنها 24 مگابایت حجم دارد.

دانلود فیلم از یوتیوب

دانلو نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب


کتاب اصول و مهارتهای فروش

کتاب اصول و مهارتهای فروش در 72 صفحه منتشر شد. این کتاب با رویکردی کاربردی و عملیاتی توسط سید حمیدرضا عظیمی و سید علیرضا محسنی نوشته شده است. کتاب اصول و مهارتهای فروش تلاش نموده است تا در 5 فصل ضمن توجه به تمام تئوریهای فروش، با نگاهی اجرایی مدلهای فروش را به خواننده انتقال دهد. حجم کم کتاب (72 صفحه) باعث شده است تا این کتاب برای افرادی که در زمینه فروش شاغل هستند، کاملاً کاربردی و عملیاتی باشد.

شما می توانید برای خرید کتاب به اینجا مراجعه نمایید.

اصول و مهارتهای فروش


دانلود نرم افزار استخراج ایمیل

هر بار که میل باکس را باز میکنید، اول باید تعدادی ایمیل ناخواسته را بررسی کنید تا برسید به ایمیلهای اصلی که مایل به خواندن آنها هستید ! آدرس ایمیل شما چگونه در اختیار ارسال کنندگان ایمیل قرار می گیرد. شما می توایند با استفاده از نرم افزار جمع آوری ایمیل ؛ یک بانک ارزشمند از ایمیل کاربران داشته باشید،  و با هوشمندی از آن برای بهبود کسب و کارتان از طریق ارسال ایمیل استفاده کنید.

دانلود نرم افزار جمع آوری ایمیل

نرم افزار استخراج ایمیل


انتشار 10 میلیون نام کاربری و پسورد

یک محقق امنیتی اخیراً اقدام به انتشار 10 میلیون نام کاربری و پسورد نمود که طی حملات و نشت اطلاعات وبسایت‌های مختلف در دهه اخیر درز شده بودند. این اقدام وی شاید از نظر بسیاری از افراد خیلی متعارف نباشد ولی یقیناً میتواند به تحقیقات در حوزه امنیت اطلاعات کمک نماید.

مارک برنت (Mark Burnett) محقق و مشاور امنیتی ساکن یوتای آمریکا، که تاکنون دانلود طرح توجیهی کتابهای بسیاری در زمینه‌ی شبکه و امنیت نوشته است، می‌گوید این داده ها از نشت اطلاعات صورت گرفته در وبسایت‌های متعددی از جمله شرکتهای بزرگی نظیر Adobe Systems یا هک یا حمله به وبسایت موسسه تحقیقاتی استراتفور (Stratfor) جمع آوری شده که داده‌های درزشده تماماً توسط هکرها منتشر شده بوده و هم اکنون هم شاید در خیلی از وبسایت‌ها یافت شود.


نرم افزار تبلیغ وایبر منتشر شد.

شما با استفاده از نرم افزار تبلیغ وایبر می توانید لیست شماره تلفنهای مورد نظر خود را وارد نرم افزار کنید و این نرم افزار به طور خودکار تمام پیامها را به کاربران شما ارسال نماید.

پیام انبوه وایبرشما هزینه ای برای ارسال هر پیام ندارید.

شما می توانید عکس و لینک در پیام وایبر بفرستید

نرم افزار شماره هایی که وایبر فعال ندارند را شناسایی می کند

خرید نرم افزار ارسال پیام انبوه وایبر

اطلاعات بیشتر نرم افزار ارسال پیام انبوه وایبر


آیکان : .ir نمی تواند مصادره شود

خبر خوش برای دارندگان دامینهای .ir :

آیکان اعلام کرد: اساسا دامنه‌های کشوری، «دارایی» نیستند و در تملک هیچکس قرار ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند مصادره شوند.
جان جفری، مشاور عمومی آیکان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این دامنه‌ها دارایی نیستند که بتوان آنها را تصاحب کرد آنها بخشی از یک اینترنت واحد جهانی هستند که آیکان برای کمک به حفظ آنها خدمت ارایه می‌کند.وی افزود: دامنه‌های کشوری، دارایی نیستند و به هیچکسی از جمله آیکان تعلق ندارند بنابراین نمی‌توان آنها را مصادره کرد.آیکان نوشت: دامنه‌های اینترنتی کشوری، بیشتر شبیه کدهای پستی هستند که مسیر‌یابی و خدمات اداری را برای نام‌های دامنه‌ای که در «دامنه سطح بالای کد کشوری» (ccTLD) به ثبت رسیده‌اند، به سادگی فراهم می‌سازد.دامنه سطح بالای کد کشوری (country code Top Level Domain) که به اختصار ccTLD نامیده می‌شود، یک دامنه اینترنتی سطح بالاست که به طور عمومی برای یک کشور، یک منطقه خودمختار، یا منطقه وابسته به قلمرو یک کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد یا رزرو شده است.


دانلود پاک کنندۀ قوی فایلهای در کامپیوتر East-Tec Eraser
امروزه مطمئنا افراد بسیاری از رایانه ها استفاده می کنند و شاید بسیاری از آن ها ندانند که به محض روشن شدن کامپیوتر و انجام هر عمل و فعالیتی از سوی کاربر اثرات و رد پاهای از این فعالیت ها در سیستم ثبت شده که دیگر کاربران حرفه ای می توانند به راحتی از این ردپاها تمامی اعمال انجام شده ی شما را کشف نمایند. حال شاید با دانستن این موارد سعی می کنید به دنبال روشی باشید تا این ردپاها و اثرات را حذف نموده و به حفاظت از حریم خصوصی خود بپردازید.
با استفاده از آن می تواند به راحتی تمامی اثرات و ردپاهای به جا مانده از فعالیت های خود را حذف ساخته و از حریم خصوصی خود حفاظت نمایید. East-Tec Eraser که محصولی از شرکت EAST Technologies می باشد یک نرم افزار حرفه ای و کامل در زمینه ی پاک سازی اثرات و ردپاهای باقی مانده ی حاصل از انجام فعالیت های مختلف شما توسط کامپیوتر می باشد که با این عمل می تواند امنیت و حریم شخصی شما را حقظ کرده و شما را از شر نگرانی هایتان در مورد دست یابی و آگاهی دیگر افراد به آدرس های اینترنتی مرور شده ی شما، تصاویر باز شده توسط شما، پیام های رد و بدل شده ی شما در مسنجر های مختلف و ... و سوء استفاده های احتمالی از آن ها خلاص ساخته و آرامش خاطر را برای شما به آرمغان آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار East-Tec Eraser:
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به داشتن دانش خاص
- افزایش عملکرد سیستم با حذف فایل های زائد و بیهوده
- امکان پاک سازی ایمن و مطمئن فایل ها
- پشتیبانی از انواع مرورگر های اینترنتی همچون Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome، America Online، MSN Explorer، Opera و Safari و ...
- پشتیبانی از بیش از 200 نوع برنامه ی کاربردی همچون  Adobe Reader، Microsoft Office، Windows Media Player، Yahoo! Messenger، Skype و ...
- پشتیبانی از همه نوع از برنامه های محبوب از قبیل مسنجر، ایمیل، اخبار ، پخش و برنامه های P2P
- توانایی نابود سازی تمامی اثرات فعالیت های آنلاین شما همچون وب سایت ها، تصاویر، فیلم ها، ویدئو ها، صداها، ایمیل ها، گفت وگوهای اتاق های چت و ...
- توانایی تخریب و حذف اطلاعات حساس از روی کامپیوتر شما و همچنین داده های مرور شده ی اخیر
- توانایی حذف کامل و غیر قابل برگشت فایل های حذف شده
- توانایی حذف کامی کوکی ها و کش های مرورگرها
- توانایی پاکسازی فایل های Temp مربوط به فایل های اجرا شده
- حفاظت از حریم شخصی و خصوصی شما با حذف انواع ردپاها و فعالیت های شما
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا در پاک سازی
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

دانلود East-Tec Eraser


Google Monitor برای تحلیل کلمات کلیدی سایتتان

شما می توانید نرم افزار گوگل مانیتور را از سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت دانلود نمایید. (دانلود گوگل مانیتور)


این نرم افزار به شما کمک می کند که موقعیت خود را در موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف بررسی و تحلیل نمایید.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 176