تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی کم حجم FL337 برای کامپیوتر
  • بازدید : (44)

دانلود بازی کم حجم FL337 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم FL337 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی FL337 برای کامپیوتر

| بازی نبرد با دزدان دریایی |

| نسخه ALiAS |

 

FL337 بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Kurt Lorey ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شمشیر را تیز کرده و خود را برای یک سفر و ماجراجویی حماسی آماده کنید ؛ در دنیایی که بسیاری از دزدان دریایی بر دریاها حکومت می کنند شما به تنهایی می بایست با تعداد بسیاری از مهاجمان در گیر شوید. در هر مرحله از این بازی ، مهارت های حماسی شما بیشتر از قبل به چالش کشیده می شود ؛ لازم به ذکر است که هریک از ماجراجویی ها در کشتی های مختلف انجام شده و تنوع خاصی را در محیط بازی بوجود آورده است.


برچسب ها : ,
دانلود بازی ROOT برای PC
دسته بندی : دانلود بازی,اکشن,,
  • بازدید : (22)

دانلود بازی ROOT برای PC

دانلود بازی ROOT برای PC

 

دانلود بازی ROOT برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی هکر کامپیوتری |

| نسخه HI2U |

 

ROOT بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی هکر کامپیوتری می باشد که در سال 2015 توسط Deep Fried Enterprises ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای یک هکر خبره و متخصص با نام Edward Summerton قدم بگذارید ! آستین های خود را تا بزنید ، یقه پیراهن را مرتب کنید و یک فنجان قهوه بنوشید ! زیرا امروز قصد دارید که یک شرکت مرموز و بسیار قدرتمند را هک کنید ! بازی ROOT یک شبیه سازی بسیار عالی از دنیای سایبری و خطرات آن است که به شما این اجازه را می دهد ه به انتخاب خودتان فعالیت های گوناگونی را انجام دهید. حملات سایبری بسیار خطرناک بوده و جبران خسارت های ناشی آن تقریباً غیرممکن هستند ، در هنگام انجام عملیات دقت و مهارت کافی را به خرج دهید ، زیرا کوچک ترین خطا ممکن است باعث لو رفتن و جلوگیری از دسترسی به مراحل بالاتر را در پی داشته باشد. 


برچسب ها : ,
دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC
  • بازدید : (25)

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC

 

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای کامپیوتر

| بازی حملات گروهی مردان جنگ 2 |

| نسخه HI2U |

شامل نسخه های : Men of War: Assault Squad 2 + Men of War: Assault Squad 2 – Deluxe Edition upgrade

Men of War: Assault Squad 2 – Iron Fist + Men of War: Assault Squad 2 – Airborne +

 

Men of War Assault Squad 2 Complete Edition بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Digitalmindsoft ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در واقع هم اکنون با معرفی نسخه دوم عنوان محبوب و پرطرفدار بازی Men of War Assault Squad که در سال 2011 عرضه شد در خدمت شما کاربران هستیم ، نبردهایی نفس گیر و هیجان انگیز که روایت گر دوران جنگ های جهانی هستند. در Men of War Assault Squad 2 شما در حال هوای جنگ جهانی دوم و آلمان نازی و سایر کشورهای جنگی نظیر فرانسه ، ژاپن ، روسیه ، آمریکا قرار می گیرد. رقابت های استراتژیک و جنگجویانه که به شما امکان کنترل اختیارات بسیار گسترده ای را می دهد. اگر که تا به حال نسخه های پیشی از بازی مردان جنگ را امتحان نکرده اید ، پیشنهاد ما این است که Men of War Assault Squad 2 را به هیچ وجه از دست ندهید ! این بازی یکی از شاهکارهای جنگی استراتژیک با ارتقای حرفه ای بخش گرافیکی است که شما را در حال و هوایی بسیار جنگ طلبانه در دوران جنگ جهانی دوم و گروه های متحدین و متفقین قرار می دهد ؛ اکنون شما نیز تصمیم گیرنده ی این واقعه ی تاریخی هستید ؛ هرآنچه انجام دهید و هر تصمیم سرنوشت سازی را اتخاذ کنید ، در تاریخ مردمانتان به ثبت خواهد شد !


برچسب ها : ,
دانلود بازی Broadside برای PC
  • بازدید : (35)

دانلود بازی Broadside برای PC

دانلود بازی Broadside برای PC

 

دانلود بازی Broadside برای کامپیوتر

| بازی دزدان دریایی |

| نسخه HI2U |

 

Broadside بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Duct Tape Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Broadside به طور خاص در موضوع دزدان درایی روایت شده و تمرکز اصلی آن بر نبردها و نابودی ها است ؛ در این بازی شما در نقش یک گروه دزد دریایی هستید که در نبردهای گوناگون شرکت دارید ، شما می توانید طعمه های خود را در میان تجارت های دریایی پیدا کنید ، با رقیبان خود مبارزه کنید و یا به نیروهای دریایی سلطنتی آسیب برسانید.

در هریک از جنگ ها و مبارزات ، شما می توانید کشتی خود را به انواع سلاح های کشنده و انفجاری مجهز کنید و برای نابودسازی قربانی ها از آنان استفاده کنید. این بازی دارای حال و هوای سری بازی های اکشن مدرن است و شما می توانید با نابودسازی خدمه کشتی های قربانی ، به کاپیتان یا ناخدای آنان تبدیل شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Skyshines Bedlam را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Broad1 Broad2

 

Broad3 Broad4

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 or Higher, OSX, Linux Supported
Processor: 1.6Ghz Intel or AMD Equivalent
Graphics: Intel HD 4400
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.76 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com

برچسب ها : ,
دانلود بازی Skyshines Bedlam برای PC
  • بازدید : (33)

دانلود بازی Skyshines Bedlam برای PC

دانلود بازی Skyshines Bedlam برای PC

 

دانلود بازی Skyshines Bedlam برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

 

Skyshines Bedlam بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Skyshine Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Bedlam یک بازی زیبا و در سبک استراتژیک است که به نوبه ی خود می تواند به یک عنوان محبوب تبدیل شود ، شما مکانیک و آخرین عضو از تیم درخشانی هستید که رهبری یک تیم اپراتوری حرفه ای را برعهده داشته است ، اکنون شما مسئولیت دارید که خدمه خود را برای پروزی در نبردهای پیش رو مدیریت و سازماندهی کنید ، منابع خود را مدیریت کنید ، با سایر افراد در تعامل باشید و سعی کنید از گروه خودتان که Dozer نام دارد پشتیبانی لازم را به عمل آورید.


برچسب ها : ,
دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC
  • بازدید : (39)

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

…:: کرک فیکس بازی اضافه شد ::..

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی و دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China در خدمت شما هستیم. دومین Season Pass عنوان Assassin’s Creed Unity رونمایی شد و نام آن نیز Assassin’s Creed Chronicles China می باشد، که عنوانی ۲,۵ بعدیست و به طور انحصاری برای کنسول های نسل هشتمی و PC عرضه شده است. Assassin’s Creed Chronicles China همان طور که از اسمش پیداست در کشور چین جریان دارد و با گرافیک خاص خود میتواند عنوانی متفاوت از سری های قبلی را برای شما به ارمغان بیاورد. کارکتر اصلی زنی به اسم Shao Jun است که در قرن شانزدهم برای انتقام به شهر پکن در چین سفر کرده است. به علاوه گفته شده که این کارکتر در واقع یکی از شاگردان Ezio Auditore می باشد. Ezio Auditore همان کاکتر اصلی در نسخه Assassin’s Creed II می باشد. Shao Jun دارای سلاح های ویژه و مرگباری مانند Foot Blade که یک نوع چاقوی مخفی است که از جلوی چکمه یا کفش بیرون می آید و همینطور Jian Sword و چند اسلحه ی جدید دیگر. شما باید به مناطق مخلف چین سفر کنید و در نقش Shao Jun انتقام خون Assassin ها را بگیرید و اگر شکست بخورید فرقه ی Assassin’s از بین میرود. این اولین باری است که گیم پلی این عنوان DLC به صورت ۲,۵ بعدی می باشد. همچنین این بازی توسط استودیو های Climax Studios و Ubisoft Montreal ساخته شده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود بازی محبوب تیکن برای کامپیوتر Tekken 3
  • بازدید : (112)

دانلود بازی محبوب تیکن برای کامپیوتر Tekken 3

منبع:ایرانیان دانلود

 

دانلود بازی محبوب تیکن برای کامپیوتر Tekken 3

حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف تیکن آشنایی دارند. Tekken یک بازی رزمی بسیار زیبا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شما در این بازی تعدادی مبارز را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از آنها وارد سری مسابقات تیکن می شوید و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و با شکست دادن هر بازیکن در هر مسابقه وارد مسابقه بعد شوید تا در نهایت با آخرین و قویترین مبارز مسابقه دهید. در این بازی هر بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بازیکن مقابل فاقد آن بوده و شما می توانید از این ویژگی ها برای شکست دادن حریف تان استفاده کنید. همچنین در این بازی از سبک های مختلف مبارزه تن به تن بهره گرفته شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. همانطور که می دانید این بازی مخصوص پلی استیشن ساخته شده اما این نسخه را میتوان به آسانی در کامپبوتر نیز اجرا و بازی کرد.


برچسب ها : ,
دانلود رایگان نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles
  • بازدید : (89)

دانلود رایگان نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود رایگان نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

:: به همراه لینک خرید پستی ::

بی شک با کارتون زیبای لاک پشت های نینجا آشنایی دارید و همان طور که مستحضر هستید نیازی به تعریف محبوبیت این کارتون نیست. بازی لاک پشت های نینجا را که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی در سایتایرانیان دانلود مشاهده می کنید برگرفته از کارتون زیبای لاک پشت های نینجاست و به عبارتی این بازی یک ویدئو گیم است. در بازی چهار شخصیت Leonardo, Raphael, Michelangelo و Donatello نیز به پیروی از رئیس و استاد خود که موشی دانا به نام Ninjutsu است برای انجام مأموریت هایی اعزام خواهند شد. مثل همیشه چهاربرادر شگفت انگیز و قدرتمند لاک پشتی در مقابل ظلم و شروران ایستادگی خواهند کرد. هریک از این لاک پشت ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این نسخه با ژن هایی جهش یافته قدرتمند تر و قوی تر از گذشته شده اند که برای کنترل آن ها باید دقت لازم را داشته باشید. در بازی صحنه های زیبایی از مبارزات را مشاهده خواهید کرد. این بازی در چندین نسخه منتشر شده است که نسخه پیش روی شما، ویدئو گیم و جدیدترین نسخه از این بازی است. اگر علاقه ای برای پیوستن به دنیای لاک پشت های نینجا و انجام مأموریت های ناممکن را دارید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهید.


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 4