تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود jetAudio Music Player Plus 5.2.1 Mod – پلیر جت ادیو برای اندروید
  • بازدید : (71)

دانلود jetAudio Music Player Plus 5.2.1 Mod – پلیر جت ادیو برای اندروید

دانلود jetAudio Music Player Plus 5.2.1 Mod - پلیر جت ادیو برای اندروید

 

دانلود jetAudio Plus برای اندروید

 

jetAudio Music Player Plus 5.2.1 Material design Mod امروز برایتان نرم افزار فوق العاده قدرتمند jetAudio Music Player را آماده کرده ایم . حتما با این نرم افزار بر روی کامپیوتر کار کرده اید و با قدرت آن آشنا هستید . برنامه جت ادیو یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که با استفاده از آن میتوانید انواع فایل های صوتی و تصویری خودتان را با کیفیت بالا بر روی دیوایس های اندرویدی پخش نمایید .


دانلود تقویم باد صبا 93 برای اندروید – نسخه 5.4.0 + ویجت
  • بازدید : (72)

دانلود تقویم باد صبا 93 برای اندروید – نسخه 5.4.0 + ویجت

دانلود تقویم باد صبا 93 برای اندروید - نسخه 5.4.0

 

 دانلود باد صبا 93 برای اندروید

دانلود تقویم 93 باد صبا 5.4.0 برای آندروید + ویجت

 

باد صبا یک برنامه تقویم اذان گوی اسلامی ( به همراه اوقات شرعی ) است که توسط موسسه موج همراه نور تولید و برای گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و جاوا عرضه شده است. از ویژگی های تقویم باد صبا 93 ،رایگان بودن آن می باشد.


برچسب ها : ,,,
دانلود My Shatel 2.2 – نرم افزار مای شاتل برای اندروید
  • بازدید : (136)

دانلود My Shatel 2.2 – نرم افزار مای شاتل برای اندروید

دانلود My Shatel 2.2 - نرم افزار مای شاتل برای اندروید

دانلود نرم افزار مای شاتل برای اندروید

 

مای شاتل My Shatel 2.2 یک نرم افزار کاربردی و بسیار کار آمد است که توسط شرکت بزرگ شاتل ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به اطلاعات کاربری خود مثل میزان حجم ترافیک باقی مانده، زمان باقی مانده تا انقضا سرویس اینترنت پرسرعت،خرید ترافیک اضافی،مشاهده فاکتور،امکان خرید سرویس جدید و… دسترسی داشته باشید فقط کافیست تا این نرم افزار را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید و وارد حساب کاربری خود شوید تا معجزه این نرم افزار را ببینید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با سرعت بسیار بالا از سرورهای یاس دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار Barcode Scanner+ (Plus) v1.12.1 برای اندروید
  • بازدید : (60)

دانلود نرم افزار Barcode Scanner+ (Plus) v1.12.1 برای اندروید

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار Barcode Scanner+ (Plus) برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Barcode Scanner+ (Plus) ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Barcode Scanner+ (Plus) از دوربین دستگاه شما برای خواندن انواع بارکد استفاده می کند. بعد از اسکن بارکد می توانید اطلاعاتی مانند قیمت و یا توضیحات محصول را بدست بیاورید. هنگام اسکن بارکدهای جدید دو بعدی مانند کدهای QR می توانید به اطلاعاتی مثل لینک وب سایت، اطلاعات محصول و دیگر موارد مورد نیاز خود دست بیابید. این نرم افزار نسخه ی پیشرفته ی اپلیکیشن رایگان Barcode Scanner و محصول کتابخانه ی متن باز بارکدخوانی ZXing است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار Photo Studio PRO v1.6.0.1 برای اندروید
  • بازدید : (55)

دانلود نرم افزار Photo Studio PRO v1.6.0.1 برای اندروید

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار Photo Studio PRO برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Photo Studio ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Photo Studio یک اپلیکیشن اندورید است که برای حرفه ای ها و آماتورهایی که به دنبال ابزار قابل حملی ساده اما قدرتمند برای پردازش تصاویر می گردند طراحی شده است. کاربران این نرم افزار می توانند گوشی همراه خود را به یک کارگاه حرفه ای ویرایش تصویر تبدیل نمایند. بیش از 150 فیلتر ویژه، بیش از 100 جلوه ی ویژه ی متمایز، 50 استیکر رایگان و بیش از 500 استیکر در Sticker Pack، ابزارهای طراحی، ابزارهای جادویی برای ویرایش و عیب یابی خودکار، فریم های زیبای تصویر و ویرایشگر کلاژ برای ساخت کلاژ های زیبا گوشه ای از خدمات این نرم افزار است. شما می توانید تصویر ویرایش شده را در اندازه ی کوچک و یا بزرگ و در فرمت های PNG و JPEG ذخیره نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود All-In-One Toolbox (29 Tools) 5.1.4.1 build 66 جعبه ابزار قدرتمند اندروید
  • بازدید : (69)

دانلود All-In-One Toolbox (29 Tools) 5.1.4.1 build 66 جعبه ابزار قدرتمند اندروید

دانلود All-In-One Toolbox (29 Tools) v5.1.4.1 build 66 جعبه ابزار قدرتمند اندروید

 

دانلود All-In-One Toolbox برای اندروید

مجموعه 29 ابزار قدرتمند برای اندروید

 

All-In-One Toolbox 5.1.4.1 build 66 جعبه ابزار قدرتمند سیستم عامل اندروید می باشد که موجب بهینه سازی هر چه بیشتر و افزایش کارایی گوشی اندرویدی شما می شود. با این برنامه می توانید تمامی کارهای گوشی خود را مدیریت کنید و بر اینترنت خود نیز نظارت داشته باشید. مجموعه پلاگین های این برنمه امکانات گسترده ای نظیر نمایش اطلاعات سیستم, پاکسازی کش و تاریخچه مرورگر، نمایش اطلاعات کامل گوشی، مدیریت برنامه های استارت آپ، نصب و حذف دسته ای برنامه ها و بازی ها و ویجت های مختلف را در اختیار شما می گذارد.


نلود نرم افزار اتصال گوشی های سامسونگ به کامپیوتر Samsung Kies 3.2.15022.8 / 2.6.3.15013
  • بازدید : (98)

نلود نرم افزار اتصال گوشی های سامسونگ به کامپیوتر Samsung Kies 3.2.15022.8 / 2.6.3.15013

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار اتصال گوشی های سامسونگ به کامپیوتر Samsung Kies

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Samsung Kies در خدمت شما هستیم. Samsung Kies نرم افزاری برای اتصال کامپیوتر به موبایل شما می باشد که همگام سازی اطلاعات و پیدا کردن برنامه های جدید را آسان تر می سازد. با استفاده از این برنامه می توانید برنامه ها را به صورت تمام صفحه بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید. توسط این برنامه می توانید فایل های خود را مدیریت و گوشی سامسونگ خود را با کامپیوتر خود همگام سازی کنید. Samsung Kies را نصب کنید تا از دیدن برنامه های سامسونگ به صورت تمام صفحه در کامپیوتر خود لذت ببرید. دانلود همزمان برنامه ها و انتقال آن ها به موبایل خود با سهولت و راحتی توسط این نرم افزار امکان پذیر است. همچنین می توانید از طریق کابل اتصال USB و یا با استفاده از WiFi ارتباط راحتی را بین کامپیوتر و گوشی خود برقرار نموده و به انتقال عکس، فیلم، موسیقی و سایر فایل ها پرداخته و یا از اطلاعات مهم موجود در گوشی مانند پیغام ها یا لیست مخاطبین پشتیبان گیری نمایید. به وسیله این نرم افزار می توانید به اجرای موسیقی های خود، مرور عکس ها و ویدیوها و … بپردازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود Myket 4.2.0 – مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید
  • بازدید : (72)

دانلود Myket 4.2.0 – مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

دانلود Myket 4.2.0 - مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

 

دانلود Myket مایکت

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

 

Myket 4.0.7 مایکت برنامه مارکت ایرانی به زبان فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از اوایل سال 90 فعالیت خود را شروع نموده است و تا الان نزدیک به 3 میلیون ایرانی مایکت رو روی گوشی های خودشون نصب دارند. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است. .من


ليست صفحات
تعداد صفحات : 4