تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود Coolutils Total PDF Converter 2.1.272 – نرم افزار مبدل فایل های PDF
  • بازدید : (76)

دانلود Coolutils Total PDF Converter 2.1.272 – نرم افزار مبدل فایل های PDF

دانلود Coolutils Total PDF Converter 2.1.272   نرم افزار مبدل فایل های PDF

 

دانلود Coolutils Total PDF Converter

برنامه مبدل فایل های PDF به سایر فرمت ها

 

Coolutils Total PDF Converter 2.1.272 نرم افزاری قدرتمند برای فایل های پی دی اف به سایر فرمت ها برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که روزانه با فایل های زیاد اسنادی در کامپیوتر روبرو هستید و بیشتر آن ها هم فایل های PDF هستند و دوست دارید آن ها را به دیگر فرمت ها اسنادی تبدیل کنید, به هیچ وجه نرم افزار بسیار عالی Coolutils Total PDF Converter را از دست ندهید. همانطور که از نام نرم افزار معلوم است شما میتوانید فایل های پی دی اف خود را به راحتی به به دیگر فرمت های فایل های اسنادی مثل Word و یا Excel تبدیل کنید.


دانلود 4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.1.18 نرم افزار تبدیل PDF به سایر فرمت ها
  • بازدید : (133)

دانلود 4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.1.18 نرم افزار تبدیل PDF به سایر فرمت ها

دانلود 4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.1.18 نرم افزار تبدیل PDF به سایر فرمت ها

دانلود 4Videosoft PDF Converter Ultimate

نرم افزار تبدیل فرمت PDF به سایر فرمت های رایج

 

4Videosoft PDF Converter 3.1.18 میتواند به عنوان نرم افزار قدرتمندی در زمینه تبدیل فایل های پی دی اف به اکثر فرمت های رایج عمل کند. این برنامه براحتی می تواند فایل پی دی اف شما را با ورد و تصویر و … تبدیل نماید. این برنامه همچنین امکانات گسترده ای را برای ویرایش فایل های تبدیل شده ارائه می دهد.


دانلود PDF-XChange Editor 3.0.306.0 – نرم افزار ویرایش فایل های PDF
  • بازدید : (96)

دانلود PDF-XChange Editor 3.0.306.0 – نرم افزار ویرایش فایل های PDF

دانلود PDF XChange Editor 3.0.306.0   نرم افزار ویرایش فایل های PDF

 

دانلود PDF-XChange Editor

نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف

 

PDF-XChange Editor 3.0.3.6.0 ابزار ساده و کارامدی برای ویرای فایل های پی دی اف میباشد, این برنامه با سیستم نمایش خوبی که دارد امکانات ویژه ویرای شرا به کاربرانش ارائه میدهد. این برنامه برای ویرایش از نمایشگرهای چندرسانه ای بهره می برد و از RTF پشتیبانی می کند. با نرم افزار PDF-XChange Editor می توانید متن خود را غلطیابی کنید, به صفحات پی دی اف خود صدا اضافه کنید, پاورقی و سربرگ را اضافه و ویرایش کنید و …


دانلود Nitro PDF Professional 9.5.2.29 – نرم افزار ساخت و ویرایش PDF
  • بازدید : (156)

دانلود Nitro PDF Professional 9.5.2.29 – نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

دانلود Nitro PDF Professional 9.5.2.29   نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

دانلود Nitro PDF Professional x86/x64

نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

یک انتخاب مناسب برای تبدیل فایلهای فارسی به PDF

 

Nitro PDF Professional 9.5.2.29 غالبا فایل های متنی غیر پی دی اف در دستگاه های مختلف تغییرات قابل توجهی پیدا می کنند که در متن ها یا پروژه های مهم مشکل ساز هستند ! راه حل این مشکل پیچیده نیست ، چرا که به آسانی می توان با انواع نرم افزار تبدیل فایل متنی به PDF این مشکل را حل کنید ، اما برخی از این نرم افزار ها در تبدیل فایل متنی فارسی به خوبی عمل نمی کنند و باعث جابه جا شدن ترتیب متن می شوند . نرم افزار Nitro Pro یک ابزار مفید برای ساخت و ویرایش PDF و همچنین تبدیل فایلهای متنی به PDF برای کامپیوتر می باشد که قابلیت تبدیل صحیح فایل متنی فارسی را نیز دارد .


دانلود Document Converter Pro 3.4.0 – نرم افزار تبدیل فرمت اسناد
  • بازدید : (94)

دانلود Document Converter Pro 3.4.0 – نرم افزار تبدیل فرمت اسناد

 

دانلود Document Converter Pro 3.4.0   نرم افزار تبدیل فرمت اسناد

دانلود Document Converter Pro

 

Document Converter Pro 3.4.0 یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ی تبدیل فرمت فایل های مختلف به یکدیگر میباشد . امروزه بدلیل اینکه کار با سرویس ها و نرم افزارهای مختلف به شدت محبوب شده است و افزایش یافته است ، به نرم افزارهایی نیاز است که بتوانند فرمت فایل ها را به فرمت مورد نیاز ما تبدیل کنند تا بتوانیم براساس نیازی که داریم ، از آن فایل در نرم افزار یا سرویس دیگری استفاده کنیم . شاید شما نیز نرم افزارهایی برای تبدیل فرمت فایل های چندرسانه ای در کامپیوتر خود داشته باشید ، اما این نرم افزار به شما کمک میکند تا فرمت فایل های متنی و تصویری خود را به فرمت مورد نظر تبدیل کنید .


دانلود priPrinter Professional 6.1.2.2314 – پرینتر مجازی
  • بازدید : (112)

دانلود priPrinter Professional 6.1.2.2314 – پرینتر مجازی

دانلود priPrinter Professional 6.1.2.2314   پرینتر مجازی

 

دانلود priprinter professional edition

نرم افزار پرینتر مجازی

 

priPrinter Professional 6.0.3.2262 یک نوع درایور مجازی دستگاه پرینتر میباشد که به مدیریت تمامی امکانات آن می پردازد و این امکان را به شما می دهد تا به صورت حرفه ای به تنظیم خروجی پرونتر و کیفیت کاغذ و دیگر عوامل آن بپردازید. این نرم افزار با نمایش پیش نمایش قبل از چاپ امکان تغییر طرح چاپ, موقعیت صفحه, رنگ و قالب بندی,فاصله لبه های صفحه و بسیاری دیگر از تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.
از دیگر ویژگی های برنامه priPrinter Professional می توان به امکان تعریف حاشیه برای کاغذ, تنظیم دقیق اندازه های کاغذ و .. اشاره کرد. با این برنامه دیر نیازی به برنامه پیشفرض خود دستگاه پرینتر احتیاجی نخواهید داشت و با این برنامه به طور خودکار می توانید به مدیریت پرینتر و تنظیمات مختلف آن بپردازید و از هرگونه برنامه های جانبی نیز بی نیاز خواهید شد چرا که حرفه ای ترین برنامه برای این منظور را در اختیار خواهید داشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار priPrinter Professional را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دانلود Adobe Reader XI v11.0.9 – نرم افزار ادوب ریدر
  • بازدید : (126)

دانلود Adobe Reader XI v11.0.9 – نرم افزار ادوب ریدر

دانلود Adobe Reader XI v11.0.9   نرم افزار ادوب ریدر

 

دانلود Adobe Reader XI

 

 Adobe Reader XI v11.0.9 نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوبی ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.


دانلود Readiris Corporate 14.2 Build 3611 – نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن + پشتیبانی از زبان فارس
  • بازدید : (162)

دانلود Readiris Corporate 14.2 Build 3611 – نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن + پشتیبانی از زبان فارسی

دانلود Readiris Corporate 14.2 Build 3611   نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن + پشتیبانی از زبان فارسی

 

دانلود Readiris Corporate

| با پشتیبانی از زبان فارسی |

 

Readiris Corporate 14.2 Build 3611 Middle Eastern ابزاری کارامد برای اسکن و مدیریت اسناد الکترونیکی می باشد. با این برنامه می توانید تمامی اسناد خود اعم از PDF و عکس را به فایل قابل ویرایش مثل ورد و یا اکسل تبدیل کنید آن هم تنها با یک کلیک. این برنامه فایل شما را به صورت کامل با نمایه ها و تصاویر و کلمات کلیدی آن تبدیل می کند و فایل خروجی قابل بازیابی به حالت اولیه خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به جلوگیری از درهم ریختگی متن, امکان جستجو در فایل خروجی, کاهش حج اولیه, ذخیره با فرمت های دلخواه, امکان تبدیل دسته ای و هزاران ویژگی دیگر نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Readiris Corporate را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد