تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
حذف و پاکسازی کامل برنامه های نصب شده با نرم افزار IObit Uninstaller v4.3.0.118
دسته بندی : کاربردی,,
  • بازدید : (45)

حذف و پاکسازی کامل برنامه های نصب شده با نرم افزار IObit Uninstaller v4.3.0.118

منبع:ایرانیان دانلود

حذف و پاکسازی کامل برنامه های نصب شده با نرم افزار IObit Uninstaller

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار IObit Uninstaller در خدمت شما هستیم. یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بعد مدتی استفاده به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافه و هرزه است. این فایل ها به دلایل مختلفی مانند وبگردی،حذف و نصب نرم افزارها،فایل های لاگ ویندوز و… ایجاد میشوند که همگی نیاز به پاکسازی دارند. یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت ویندوز حذف غیراصولی نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در هنگام نصب با ایجاد ورودی های مختلف در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز باعث تغییراتی میشوند. اگر نرم افزارهای نصب شده غیراصولی و حتی از بخش remove programs ویندوز نیز حذف شوند ، این ورودی ها به خوبی پاکسازی نشده و به مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم خواهند شد. IObit Uninstaller به طور ویژه به این مورد اختصاص دارد و با حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز به سالم ماندن ویندوز کمک میکند. همچنین برخی مواقع نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز از بخش remove programs ویندوز قابل حذف نیستند که با این نرم افزار مشکل حل خواهد شد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine v4.1.57
  • بازدید : (59)

ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine v4.1.57

منبع:ایرانیان دانلود

ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار CoolUtils PDF Combine در خدمت شما هستیم. آیا شما به ابزاری برای یکی کردن چندین فایل PDF نیاز دارید؟ PDF Combine این عمل را براحتی می تواند به انجام برساند. اگر به دنبال برنامه ای هستید که دارای رابط کاربری ساده و آپشن های زیادی در زمینه کار با آن داشته باشد انتخاب این برنامه بهترین گزینه است. برنامه ای موجود در بازار که بسیار کاربردی می باشد. با این ابزار شما قادر خواهید بود که انواع اسناد و کتاب های الکترونیکی را با هم ترکیب کرده و بعلاوه تمامی فایل های PDF موجود در سیستم تان را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین امکان پشتیبانی از فایل های PDF متفاوت که بوسیله برنامه های دیگر تولید شده اند را دارد و بویژه می تواند ساختار فایل اولیه شما را حفظ نماید. علاوه بر این برای کتابهای الکترونیکی که تهیه کرده اید می توانید فهرستی شامل نام فایل ها را تهیه کنید. شما در ورژن جدید این نرم افزار قادر خواهید بود تا به صفحات خود سرفصل (سر صفحه) یا پاورقی شامل شماره و توضیحات بیافزایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود BlueStacks 0.9.24.5311 + Root – نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

دانلود BlueStacks 0.9.24.5311 + Root – نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

دانلود BlueStacks 0.9.24.5311 + Root - اجرای اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

 

BlueStacks 0.9.24.5311 نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود Baidu PC Faster 5.1.3118996 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز
دسته بندی : کاربردی,بهینه ساز,,
  • بازدید : (46)

دانلود Baidu PC Faster 5.1.3118996 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

دانلود Baidu PC Faster 5.1.3118996 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

دانلود Baidu PC Faster

برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

 

Baidu PC Faster 5.1.3118996 نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است.یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد. برنامه Baidu PC Faster از 8 بخش اصلی تشکیل شده است که بسیار کاربردی و مفید هستند که در ادامه به چند بخش اشاره میشود.


دانلود Windows 8.1 Professional x86/x64 April 2015 – آخرین نسخه ویندوز 8.1
دسته بندی : کاربردی,سیستم عامل,,
  • بازدید : (59)

دانلود Windows 8.1 Professional x86/x64 April 2015 – آخرین نسخه ویندوز 8.1

دانلود Windows 8.1 Professional x86/x64 2015 - ویندوز 8.1

 

دانلود Windows 8.1 Professional 2015

آخرین نسخه ویندوز 8.1

| آپدیت شده تا تاریخ 21.04.2015 |

 

Windows 8.1 Professional x86/x64 Integrated April 2015 بعد از مدت ها انتظار سرانجام مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز خود را به نام Windows 8 عرضه کرد. نسخه جدید ویندوز این شرکت از قابلیت های فراوانی برخوردار است و از نظر جامعه آماری کاربران این ویندوز مشکلات عدیده ای نسخه های قبلی برطرف شده است و علاوه بر این ویژگی های بارزی نیز اضافه شده است. مایکروسافت بعد از انتشار این نسخه, نسخه جدیدی را با عنوان 8.1 منتشر کرد که مطمئنا بزرگترین تغییر آن را می توان بازگشت دکمه start ویندوز دانست که مورد انتظار بیشتر کاربران بوده است.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio 6.01.7487 Vista/7/8/8.1 + 5.10.7440 XP
دسته بندی : کاربردی,درایور,,
  • بازدید : (50)

دانلود درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio 6.01.7487 Vista/7/8/8.1 + 5.10.7440 XP

دانلود درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio Vista/7/8/8.1 + XP

 

دانلود درایور کارت صدا

 

درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio 6.01.7487 Vista/7/8/8.1 + 5.10.7440 XP یک بسته درایور جدید برای کارت های صوتی می باشد که مطمئنا در اجرای بسیاری از بازی ها مورد نیاز می باشد, این درایور از سیستم عامل های جدید نظیر ویندوز 7 و 8 پشتیبانی می کند. این درایور مخصوص چیپست های ALC-8xx/2xx برای ویندوز 2000, ویندوز 2003, ویندوز XP 32 و 64 بیتی,ویستا, 7 و ویندوز هشت 32 و 64 بیتی میباشد.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود نرم افزار طبقه بندی فایل ها Disk Sorter Ultimate v7.3.18
دسته بندی : کاربردی,,
  • بازدید : (37)

دانلود نرم افزار طبقه بندی فایل ها Disk Sorter Ultimate v7.3.18

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار طبقه بندی فایل ها Disk Sorter

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Disk Sorter در خدمت شما هستیم. Disk Sorter نرم افزار طراحی شده برای آنالیز دیسک است که به شما این امکان را می دهد که فضای دیسک ها، اشتراکات شبکه ای و دستگاه های ذخیره کننده ی NAS را آنالیز کنید. کاربر این نرم افزار این قابلیت را در اختیار دارد که یک یا چند آیتم را آنالیز کند، گزارشات میزان مصرف منبع ذخیره را دریافت کند و امور مختلفی در زمینه ی مدیریت فایل مانند کپی، حذف یا جابجایی را به انجام برساند. نسخه های Pro و Ultimate این نرم افزار قابلیت های بیشتری از جمله پردازش فایل های بسیار بزرگ، آنالیز گونه های خاص فایل، افزودن فرمت های اضافی برای گزارشات مصرف و بسیاری موارد دیگر را دارند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف Coolutils Total PDF Converter v5.1.61
دسته بندی : کاربردی,,
  • بازدید : (51)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف Coolutils Total PDF Converter v5.1.61

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف Coolutils Total PDF Converter

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Coolutils Total PDF Converter در خدمت شما هستیم. Coolutils Total PDF Converter یک نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف به دیگر اسناد الکترونیکی می باشد. شما یا استفاده از این نرم افزار می توانید فایل PDF را به فایل های HTML, DOC (Word), text, Excel, PostScript, CSV or image files (e.g. TIFF) تبدیل کنید. این برنامه در مقایسه با نرم افزار معروف Adobe Acrobat از سرعت بسیار بالاتری برخوردار بوده و کاربر راحتتر میتواند با آن کار کند. از دیگر امکانات این برنامه قابلیت ذخیره سازی فایل های پی دی اف در سایز کاغذ های مختلف A3, A4, A5, B4, B5 و سایز های بزرگتر می باشد. همچنین قابلیت تبدیل فایل PDF به فایل PSD یکی دیگر از امکانات خوب این نرم افزار به شمار میرود که میتوانید کارهای مختلفی را بر روی این فرمت در نرم افزار فتوشاپ انجام دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 22